Hans
Professional Meerweter
Hans
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
02-02-2025
11:46
|
Lid sinds: 20-10-2014
Datum laatste bezoek: 02-02-2025 11:46
Ranking
Professional Meerweter
28-07-2024
22:05
Heb nu abbo van 9 99 euro Aquamen gezien, beeld mooi maar geluid viel toch ferm tegen Kijk met tv samsung smart en samsung soundbar
... Meer weergeven
16-02-2024
14:17
laatste aflevering van house of dragon : geen ondertiteling bij 3/4 van de aflevering, vervelend als ze zelfs niet in het Engels praten maar in een niet bestaande taal
... Meer weergeven
03-02-2024
12:23
hallo
ben info aan het opzoeken voor netlix te nemen via telenet
heb nieuwe tvbox, nieuwste modem, pods en abbo one : alles werkt heel goed
vraag : is basis voldoende?
vraag : werkt netflix nu al zonder problemen, want toch enkele vragen hieromtrent gelezen dat het soms blokkeert en via fabrieksinstellingen terugzetten weer werkt, lijkt me nogal een gedoe.
+ heb een tijd geleden veel problemen gehad met wifi enzo, nu werkt alles terug perfect en zou dat graag zo houden, wat schrik dat ik met netflix erbij te nemen weer wifi problemen zou krijgen
grtj
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: netflix via telenet
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Netflix
-
streamingdienst
17-05-2023
17:46
maandagavond is de technieker geweest heeft vastgesteld dat de modem niet ok geïnstalleerd was, miste een update en de modem deed zelf een update om de 5 min zonder resultaat : heeft de update gedaan de pod aan de modem mocht niet, want er zit een pod in de modem : die pod weggedaan heeft alles goed nagezien waar en hoeveel pods ik nodig zou hebben, denkt met één genoeg, maar kan voorlopig er twee laten staan en als ik wil eens testen enkel met één pod, zal dit nog even afwachten (mijn living is 16 meter lang, modem in de ene hoek, tv met pod utp verbinding in de andere hoek) alles werkte maar s'avonds is alles nog eens 3x uitgevallen, met de stekker eruit te trekken van de modem alles terug ok dinsdagmorgen werkte dan weer alles, en nu woensdagavond lijkt alles toch stabiel te blijven, geen onderbrekingen meer heb een compensatie gekregen , de installatiekosten krijg ik terug, de installatie was trouwens nooit correct gebeurd al bij al een heel stressy week, maar als alles blijft zoals het nu is : terug een tevreden klant wel het enige wat ik wou zeggen, de 1e technieker was blijkbaar bekend... vind het niet kunnen dat ze zo iemand op pad sturen om toch wel een belangrijke interventie te komen doen, nieuwe modem en pods, had die technieker (die zeer vriendelijk en hulpvaardig was) van nu maandag de 1e keer geweest bij de installatie had die stressy week niet moeten voorvallen. grtj
... Meer weergeven
12-05-2023
12:14
Terug alles ofline, niets werkt Gebeld, technieker komt maandag Dus gans het weekend zonder internet. Tvdiensten en telefoon Heel erg ontevreden
... Meer weergeven
12-05-2023
09:14
de 3 powerlines via my telenet : huurtoestel opgezegd aangeklikt
... Meer weergeven
12-05-2023
08:47
in mijn thuisnetwerk staan 3 powerlines : waar staat huurtoestel opzeggen mag ik daar op klikken ? onderaan staan de 3 pods
... Meer weergeven
12-05-2023
08:44
De powerlines zitten niet meer in stekker maar ze staan wel nog in mij telenet gistermiddag dan plots weer internet, vanmorgen toen ik opstond terug geen internet meer, alles heropgestart en nu werkt het weer maar je betrouwt het niet meer ...
... Meer weergeven
11-05-2023
08:31
ik heb gisteren meerdere keren naar telenet gebeld wat uren kan duren mijn modem werkt dus niet eerst stelden ze voor om op 31 mei een technieker te sturen (ik zit zonder internet, telefoon en tv diensten) , ik heb dat geweigerd dan 15 mei, wat is heb laten bevestigen, maar omdat ik met 2 thuiswerk heb ik toch maar aangedrongen voor vandaag of vrijdag dus wacht ik nu op een telefoon van de helpdesk als ze vandaag of morgen zullen komen
... Meer weergeven
10-05-2023
09:49
Van gisteren geen internet, telefoon, tvtheek, opnames Bellen naar telenet krijg ik een bandje tech probleem in de buurt Whatsapp idem Ik werk thuis , dus kan niet werken....
... Meer weergeven
09-05-2023
16:36
vandaag technieker geweest voor een nieuwe modem 360 en pods
dit na meerdere problemen met opnames die haperen, stoppen, bufferen, scherm diagnose die tevoorschijn komt, enzo......
technieker heeft de modem en 3 pods geplaatst
ik vroeg waarom 3? hij kon daar geen antwoord op geven, mijn living is 16 meter lang, de modem zit in de berging, dus maar één muur tussen berging en living, maar hij moest er 3 plaatsen.
hij was nie al te vriendelijk en was blijkbaar heel erg gehaast,
hij stond al klaar om te vertrekken , maar ik wou toch dat hij mijn wifi nazag op mijn gsm laptop
hij gaf mij een kaartje met een nieuwe wificode (maar had hier al gelezen dat dit niet hoefde, je behoud je oude paswoord)
dus na dan toch controle (met zijn jas aan en zijn zak in de hand) wifi werkt
toe ik zei van ja die pods werken die? zei hij dat komt wel..... maar hij laat de oude powerlines wel zitten aan de tv en in de living zelf, aan de modem heeft hij die powerline wel weggedaan
hij dus weg
ik steek mijn tv aan, die werkt maar de tvtheek, opnames staat : geen verbinding. van alles geprobeerd met utp kabel verbinding gemaakt niets lukt
dan naar telenet beginnen bellen, 1e keer na lang bellen geen contact, 2e keer bellen na lang bellen een Franstalige aan de lijn die me ging doorverbinden dan terug geen contact. na 3e keer dan toch iemand aan de lijn gehad, wel heel vriendelijk maar kon mij niet helpen, het enige wat hij zag is dat de pods niet zijn aangesloten (alle 3 de pods flikkert een lichtje) , heeft me dan een oplossing gegeven voor de tv : utp kabel uit de pod en dan connectie tv via wifi : die werkte alles van tv ging terug
dan dossier opgemaakt : ict gaat mij opbellen gaat mij opbellen voor de pods na te zien ....
wat voor service is dat nu?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: nieuwe modem met pods instal
... Meer weergeven
28-04-2023
15:57
ik ben aan het overwegen om de nieuwe modem 360° wifi en pods aan te vragen
nu is mijn vraag, nu zit er in de powerline een stopcontact, in de pods niet
kan ik een pod in een verlengkabel steken? of moet die rechtstreeks in de muur?
bedankt
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: nieuwe pods
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
05-04-2023
11:38
1
Best ik ben niet zo goed in alle die verbindingen, jullie vragen zijn te technisch voor mij..... ik heb gisteren naar telenet gebeld, er zou iets mis zijn met de modem er komt iemand van telenet 18e om na te zien, gratis toch bedankt voor de info en raad die jullie gaven ,)
... Meer weergeven
04-04-2023
10:54
ik heb een nieuwe tv box van zaterdag, dus daar kan het niet aan liggen de instelling zit zo de modem zit onder de trap, 15 meter van de tv aan de tv staat een wifi booster en op het 1e verdiep heb ik een wifibooster en mijn wifi werkt perfect, zelfs thuiswerk met 2 personen lukt prima, live tv kijken is ook geen probleem is enkel bij opnames en terugkijk zou ik een nieuwe modem nodig hebben?
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-04-2023 11:38 | |
1 | 04-11-2020 19:07 | |
4 | 19-03-2020 12:29 | |
2 | 31-07-2018 16:32 | |
1 | 25-07-2018 19:58 | |
1 | 07-10-2016 13:22 | |
2 | 19-10-2015 17:06 | |
1 | 10-08-2015 12:03 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5720 | 20-01-2020 12:13 | |
18955 | 12-11-2016 10:42 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig