Nog maar eens een poging om dit steeds herhalend probleem op te lossen.
Opstelling: Telenet modem => Telenet splitter -> Digicorder -> Persoonlijke router (eigen netwerk)
=> Powerline WiFi
Problemen:
In TV gids: - Geen afbeelding (grijs/zwart vlak, links van de korte inhoud) bij selectie van eender welk programma.
Geen scroll in de TV gids verder dan 24h.
Geen mogelijkheid tot opvragen via "Meer van dit"
Via Yelo Play app kan ik geen verbinding maken met de digicorder en dus ook geen mogelijkheid tot programmeren op afstand (ipad en Android). Dit heb ik via mijn ipad vroeger wel kunnen doen.
In de Yelo Play app bij instellingen zie ik bij geregistreerde toestellen "00 toestellen geregistreerd" staan. Via de doorverwijzing naar "Mijn Telenet", voor het beheren van mijn toestellen geeft GééN oplossing maar wel een mogelijkheid tot aankoop van een abonnement voor een extra pakket (???)
Ik vermoed dat dit alles komt doordat de digicorder niet interactief te krijgen is.
Om de problemen met TV gids trachten op te lossen heb ik: Probleem met geen afbeelding en scroll in TV gids dikwijls kunnen verhelpen door via de digicorder -> systeem, weer op te starten. Dit geeft geen resultaat meer.
Stekker uit Telenet modem en alles weer op laten starten door één voor één de stekker weer in steken => geen resultaat. Gaf vroeger soms wel resultaat, nu niet meer.
Digicorder zonder spanning zetten en opnieuw proberen => geen resultaat.
Probleem met Yelo Play app: - App verwijderd en nadien weer geïnstalleerd => geen resultaat.
Wie o wie heeft hier de oplossing voor.
Ik begin sterk te vermoeden dat het in de digicorder zelf zit.
Alvast bedankt om mee te denken.
... Meer weergeven