Jammer genoeg kan ik sinds een paar weken ook meespreken over gebrekkige service bij Telenet. Om een lang verhaal kort te maken: Het grootste probleem stelde zich bij de TV ontvangst. Ik kreeg maar 2 kanalen binnen bij live kijken; nl twee VRT netten. Uitgesteld kijken werkte dan wel De helpdesk was er zelfs in geslaagd om mijn gateway te veranderen naar 192.168.2.1 ... Probleem is dat mij intern netwerk ook gebruikt maakt van zelfde adressen. Het resultaat kan je wel vermoeden. Na een paar keer over en weer te bellen werd toch besloten om een technieker te sturen om mijn modem te vervangen. Toen de brave man op mijn adres kwam en vroeg wat het probleem was, en ik antwoordde dat ik een nieuwe modem verwachtte. Het was precies ok hij het in Keulen hoorde donderen. volgens mij had hij geen geen modem bij, want hij had het steeds over het netwerk op straat die geïmpacteerd was. Na een paar testjes wist hij te vertellen dat ook de buren last hadden van storingen (ik heb bij geen enkele buur enige klacht gehoord). Er werd mij verteld dat er volgende werkdag iemand zou komen om het straatnetwerk na te zien. Ik heb niemand gezien of gehoord. Hij wist mij ook te vertellen dat ik best een andere modem zou halen als er geen oplossing kwam (nogmaals bevestiging dat hij geen modem bijhad Na een tweetal dagen heb ik moe getergd besloten om een nieuwe modem te halen bij een Telenet winkel. Wat was het resultaat: alles meteen ok.
... Meer weergeven