41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Via de tv-box staan er voor de programma's van VTM geen korte inhouden gepubliceerd. Daar waar dat met de digicorder wel het geval is.
Ook kan er via de digicorder tem 13/09 programmatie gezien worden, bij een tv-box niet, enkel tot 08/09 momenteel.
Kan dit verholpen worden aub.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met al mijn respect ... maar ... 11 weken om een probleem te reproduceren ... hoe lang gaat het dan duren voordat het dan opgelost is aub ?
Want dat is wat we willen ... een oplossing !
Soms zit een probleem iets complexer in elkaar. Zoals je kan zien eerder in dit topic, kon ik dit zelf niet reproduceren nadat het issue al een eerste keer (gedeeltelijk achteraf gezien) opgelost werd. Dat wil zeker niet zeggen dat het probleem onbestaande is of was. Het positieve is dat dit nu bekeken zal worden. Ik kan geen termijn op een oplossing plakken, maar ik hoop dat het snel in orde komt.
Dankuwel, ik hoop ook dat het nu vlug opgelost wordt.
We zijn weeral 9 dagen verder ... wat is de status aub en voor wanneer de oplossing voor een probleem dat reeds sinds 30.08.22 aangekaart werd ???
Onze collega's zijn nog steeds samen met de leverancier aan het bekijken om dit te verbeteren. Enkele updates die we al meegekregen hebben zijn:
- Voor de VTM-kanalen vermoeden ze dat dit komt door een verschil in tijdzone met de leverancier. Momenteel bekijken ze het om dit effeciënter te maken.
- De Play-kanalen zijn ondertussen opgelost
- Voor de Play Sports-kanalen werken ze nog aan een oplossing
- Enkele lokale zenders, waaronder Plattelands TV, sturen hun TV-gids pas laat door naar de leverancier. Hierdoor is deze niet altijd op tijd beschikbaar.
Van zodra we een nieuwe update ontvangen, delen we deze met jullie.
Verschil in tijdzone met de leverancier voor VTM ?
Hoe komt het dan dat de inhouden een dag vroeger op de digibox staan dan op de tv-box ?
Hebben die dan een verschillende leverancier ?
En die leven niet in dezelfde tijdzone ?
@FAD schreef:
over welke hebben we het dan aub ? en wie levert voor welke app/box ? en kan er niet leverancier voor beide zijn ? want dit is toch het onnodig ingewikkeld maken ?
Voor zover Telenet daar kan of wil antwoord op geven laat ik het woord aan onze CM @Suzy of @Moderator
We zijn eerder dit jaar voor de TV-box/ TV-app inderdaad van TV-gids leverancier veranderd. We hebben dit gedetailleerd doorgegeven en ze hebben bevestigd er mee bezig te zijn. Van zodra we hier meer info over hebben, laten we jullie dit weten.