41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Als ik via de smartphone de Telenet app open en naar verbruik kijk, dan zie ik wel het totale verbruik, maar dat is niet te zien via het staafdiagram:
Als ik het verbruik bekijk via een browser (mijn.telenet.be), dan is er wél verbruik zichtbaar in de grafiek.
Dit is al enkele maanden zo. Ben ik de enige of zijn er nog mensen met dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
bij mij werkte dat vorige week nog in de app, net eens gekeken nu ook enkel het datavolume in cijfers en niet in balkjes. gaf voor 3 maanden aan denk ik ook, nu slechts één maand, kan momenteel niet scrollen voor de 2 vorige, de pijtjes aan de zijde ontbreken. de drie cirkeltjes is van het screenshot te maken ( 3 vingers op scherm-screenshot)
Ik kan enkel mijn mobiel verbruik opvragen. Mijn gewoon internetverbruik wordt niet getoond (niet via mijntelenet en ook niet via de Telenet-app).
Ik heb de nieuwe layout maar kan dus enkel mijn mobiel verbruik zien. Een tijdje terug kon ik ook via die nieuwe layout mijn vast internetverbruik zien.
Ik heb in "mijn telenet" de nieuwe layout en ik kan in de app op de foon (Galaxy A53 5G) wel degelijk de staafjes zien. Ik kan ook een maand terugscrollen, net zoals de daluren al dan niet zichtbaar aangeven (andere kleur).
Wat niet werkt is het beheren van mijn Telenet WIFi powerlines, noch in "mijn telenet", noch in de app, maar dat is een ander verhaal.
Oh ja, ik heb "All internet" misschien dat dit ook er iets mee te maken heeft ...
Ik zie in de screenshots dat jullie beide 'basic internet' hebben als internet formule.
@sb jij zit op het nieuwe systeem, en jij @thomasdb?
Is er nog iemand met basic internet (of een andere formule) die op de Telenet-app geen staafdiagram te zien krijgt bij het internetverbruik?
Laat ook even weten of je Android of iOS gebruikt.
ja, sinds kort op de computer de vernieuwde telenet interface
mogelijks sinds toen geen staafdiagram meer op gsm?, ervoor werkte dat alleszinds nog
apparaat is een android 11 motorola voorzien van laatste update in april
Als ik mijn vast internetverbruik opvraag via mijntelenet dan verschijnt er niets.
Via de Telenet-app kan ik mijn vast verbruik niet opvragen (ONEup for 1, Android telefoon).
Hier hetzelfde als @StefaanH
Abonnement: OneUp + wifi 360
GSM: Android 13
Ik heb de nieuwe layout en zie het internetverbruik correct aangegeven in een staafdiagram maar kan Mijn Thuisnetwerk niet consulteren/beheren via de app of via Mijn Telenet.
Tot op heden kon geen enkele medewerker van de klantendienst en technieker mij verder helpen. Vandaag samen met iemand van de klantendienst tot de vaststelling gekomen dat noch hij noch ik geen retourlabel (voor het retourneren van de oude modem en AP) kan vinden via Mijn Telenet.
Helaas hier ook geen staaf diagrammen. Basic internet op iOS.