24.870
netweters
|
153.338
antwoorden
|
20.802
vragen
|
Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk." Is reeds zo sinds we verplicht worden via de Str...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Ik heb net de nieuwe tv box geïnstalleerd. Ik merk op dat bij de Netflix en de Prime app, alles geforceerd in dolby vision wordt uitgezonden. Ook content dat niet in dolby vision is. Dat maakt dat de...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
onlangs upgrade gemaakt van Wigo naar One. nu wordt door Telenet voorgesteld om mijn oude modem te vervangen door een nieuwe, echter kan ik nergens zien welk model men zal geven. iemand een idee ...
Net mijn TVBox aangezet en dit scherm verscheen. Maar ik kan dus niet navigeren binnen dit scherm. Dus op ok drukken, of op pijltje naar links op 'volgende keer' te selecteren gaan niet. De TV-box re...
Hallo, Ik heb steeds PLAY MORE gehad waar ik de serie FARGO volg. Sinds het heugelijke nieuws gisteren dat er nog enkel via STREAMZ kan gekeken worden, vind ik op STREAMZ deze serie niet meer...
Hallo, ik ben gisteren overgestapt van WIGO 70 naar OneUp...ik heb een nieuwe modem gekregen maar heb deze nog niet aangesloten omdat hij nog dient aangemeld te worden door de medewerker van de Tel...
Het is een gekend probleem (just google it) dat heel wat Samsung telefoons na de update naar One UI 7.0 problemen krijgen met WiFi. De Telenet WiFi werkt nog perfect, Speedtest ziet er goed ...
Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk." Is reeds zo sinds we verplicht worden via de Str...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Het programma overzicht toont enkel ‘sign of’ op Play more black, i.p.v. de echte filmnamen wzt is het probleem? Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: P...
Sinds ik een Ubuiquiti U7 lite samen met een TP-link TL-SG108PE valt mijn internet regelmatig ( enkele keren per uur ) weg. +- 1 min en daarna komt het terug. Iemand een idee wat de reden is?...
Hoi, Ik denk erover om om te schakelen van Wigo naar oneup. Bij wigo heb ik een gratis accesspunt - mag ik dat behouden bij oneup (gratis) PS : ik wil geen wifipods (ik gebruik het accesspunt als...
@Mr_B Ik vermoed dat je verbindingsproblemen worden veroorzaakt door een extra WiFi 6-punt dat ook IP-adressen uitdeelt. Hierdoor ontstaan er conflicten in het netwerk. Het is aan te raden o...
Melden aan Telenet samen met de zo exact mogelijke tijd dat je reset.
Om één voorbeeld te geven. Iemand met een ouder abonnement met een eigen Digicorder. Als de eigen Digicorder van zulke abonnee defect is, dan kan die abonnee geen nieuwe Digicorder meer aanschaffen e...
Bij het inloggen op de Streamz-app via de "Telenet knop" volgt er steeds een melding "Sorry , een fout aan onze kant. We fixen het zo snel mogelijk." Is reeds zo sinds we verplicht worden via de Str...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...