Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer. 

 

Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. (03/12/2018: inschrijven voor de TV-box is niet meer mogelijk). Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.

 

Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen. 

 

Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ... Smiley Knipoog

 

Veel succes! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

158 reacties

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@strobeka correctie theo verwitigde mij en heb het even getest, u moet ze wel degelijk op de tv richten om het geluid te regelen of naar de receiver in mijn geval.

Jos

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

als de afstandsbediening niet meer is gelinkt aan de tv dan kan het zijn dat het niet meer werkt.

zou me verwonderen dat die op zo korte afstand niet meer zou reageren op de geluidsinstellingen op de tv.

anders eens alle batterijen eruit halen en na een 10 seconden weer insteken en kijken of dit geholpen heeft.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Master-Magic ja maar de zoon zit korter bij in de zelfde ruimte versta ik er uit, daarom vind ik het ook zo raar.

Jos

strobeka
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

hallo,

ik heb het probleem gevonden was niet de afstansbediening maar wel een metalen plaatje met de naam van de zoon die voor het oogje van de tv stond dit id dus ook van de baan

dan gaan we verder met uittesten 

dank voor de reacties

strobeka(rozeke)

Ex-Netweter
 

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@strobeka ben blij dat u het zelf gevonden hebt dat is de beste leermeester.

Jos

maccie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Heeft er iemand ook last van lip-sync? Geluid via HDMI ARC naar Philips soundbar.

Het geluid heeft soms rare kuren: heel zacht en versneld weergeven en ook een doffe slag. De soundbar is onlangs nog nagekeken door de producent. 

0 Likes
mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@maccie

Heb je Dolby Digital aanstaan op je TV-Box?  Als die aanstaat bij mij krijg ik soms problemen met geluid versus beeld (net zo een slecht vertaalde Aziatische kung-fu film 🤣).  Staat dit uit heb ik geen probleem.  Geluid gaat bij mij over optical naar een losse versterker.

maccie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Maak geen verschil uit Dolby of stereo. Het lip-sync probleem blijft( geluid loopt achter op het beeld). Ik had het ook op de vorige Digicorder, maar was toen eenvoudig op te lossen door een + delay op de soundbar. Nu krijg ik het niet meer gelijk door die delay instelling. 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Ik breng jullie graag op de hoogte dat inschrijven via het Telenet klantenservice artikel niet meer mogelijk is. Men heeft me laten weten dat deze URL afgelopen vrijdag 30/11 werd afgesloten. De inschrijvingen werden met andere woorden beëindigd.

 

Alle klanten die de nieuwe TV-box nu nog willen, moeten even afwachten tot de algemene lancering in het voorjaar 2019. Dan zal de TV-box voor iedereen beschikbaar komen. 

 

Iedereen die zich nog had ingeschreven voor de sluiting van de URL, zal nog meegenomen worden. 

 

** Bij deze sluit ik dit onderwerp ook af op De Netweters. **


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.