25.012
netweters
|
153.863
antwoorden
|
20.868
vragen
|
Sinds 2006 verhuisde mijn zoon en daar hij,hoofdgebruiker was van mijn telenet bleef ik subgebruiker. Ik betaalde en betaal nog steeds het maandelijks abonnementsbedrag. Het administratief adres is nog steeds hier bij mij. Hoe verander ik mijn hoedanigheid van subgebruiker in die van hoofdgebruiker? Alle documenten qua betaling en administratie worden naar ...@telenet.be gestuurd. Kunnen jullie mij,helpen? Dank.bij voorbaat
Volgens mij gaat dit niet via Mijn Telenet... Ik heb dit proberen uitzoeken toen mijn vader overleden is, om mijn moeder hoofdgebruiker te maken, en bij de helpdesk hebben ze achteraf ook bevestigd dat alleen zij de hoofdgebruiker kunnen aanpassen
Moest iemand het weten hoe het via Mijn Telenet kan, mogen ze het me altijd laten weten... 😉
Hoi,
Het beste belt u even binnen naar de klantendienst.
Optie facturatie, u moet even een overname document aanvragen.
Deze krijg je per post opgestuurd, en kan je dan aanvullen met de gegevens, die je wilt wijzigen.
Je zoon moet dan wel zijn handtekening zetten omdat hij zogezegt zijn producten aan jouw officieel overmaakt.
Het lijkt mij de enige correcte oplossing in uw sitautie. Telenet mag zonder handtekening niet zomaar namen en betalingsgegevens wijzigen...van eigenaar.