Beantwoorden
Charlotte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Technische dienst oproep ?

Goede middag, ik kreeg gisteren omstreeks 20h een oproep +32 11 75 26 94 -  De persoonzei dat hij van de technische dienst van TElenet was en vroeg me of ik al van de actie had gehoord "we komen bij u langs"  

Aangezien ik al lang klant was (eigenlijk niet lang maar goed - ik liet hem het uitleggen)
HIj vroeg of ik geïnteresseerd was dat er een technieker langs kwam om te kijken of alles goed werkte (of ik eventueel een nieuwe digirecorder nodig had enz)  Ik zei dat dit pas in september kon, en hij moest toen een fiche aanmaken /doc invullen.. dit duurde even (on hold gezet)  na een vijftal min terug contact hij zei "gaat u op reis" ik zei nee.. toen wou ik een afspraak in september maar dit kon in voormiddag en namiddag of op de middag... ik zei dat dit niet ging (werk)  en dat ik geen verlof nam hiervoor, hij drong aan of er niemand anders kon aanwezig zijn ipv mezelf, ik zei nee, en zei toen dat alles toch goed werkte en dat ik het nut er niet van in zag... toen legde hij af-  Als dit van TElenet zelf uitgaat kwam dit niet professioneel over,  of in het andere geval: fraude? (kijken of je thuis bent?) geen idee.. vond het nogal stuntelig vandaar de melding!  Hebben er nog anderen een oproep gehad? (ik hoorde ook op de achtergrond andere mensen dezelfde telefoontjes plegen)

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Technische dienst oproep ?

Bedoel je dit? https://www2.telenet.be/nl/helemaal_mee/

En kan een van de moderators het telefoonnummer eens nakijken?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Charlotte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Technische dienst oproep ?

Inderdaad hij doelde op "de helemaal mee " actie  -  Ook vond ik het beetje raar dat hij zei "een nieuwe digirecorder, je vaste telefoon, internet, enz... terwijl ik geen vaste lijn heb en ik heb de nieuwe digirecorder (die zwarte/zwarte afstandsbediening)  -  het kan dat het natuurlijk vanuit Telenet kwam / maar toch het kwam allemaal nogal "wazig " over  -  vooral omdat hij zei "je bent al lang klant.." maar dan kunnen jullie blijkbaar wel niet zien welke producten ik heb + wat mijn gegevens zijn (adres + naam werd gevraagd?)

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Technische dienst oproep ?

Het lijkt mij inderdaad vrij eigenaardig. Normaal gezien hebben ze alle gegevens op hun scherm, ook welke modem je hebt en welke type digicorder. Je adres e.d. hebben ze ook. Als ze al iets checken is het eventueel je ID kaart nummer. Hoe lang je klant bent zien ze ook.

Of et zou een call center moeten zijn met slecht opgeleide medewerkers.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Technische dienst oproep ?

We hebben het zelf even verder nagevraagd en kunnen bevestigen dat het effectief over een Telenet nummer gaat. Hierover moet je je zeker geen zorgen maken. 😉

 

Je feedback van het gesprek wordt zeker en vast wel doorgegeven.
Bedankt hiervoor!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Charlotte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Technische dienst oproep ?

Bedankt 🙂  

0 Likes
Beantwoorden