24755
netweters
|
152390
antwoorden
|
20698
vragen
|
Hoe kan ik mijn e-mail veranderen in de nieuwsbrieven want daarstaat nog altijd mijn oude e-mail,in mijn contakten staat reeds mijn nieuwe e-mail van telenet.Lukt mij niet dat e-mail te verwijderen
Mvg
Herwin
Ik zit ook met dit zelfde probleem.Ik wil mijn email ook veranderen naar dit van telenet.Nu heb ik er één van gmail en blijkbaar had ik mij vroeger al eens aangemeld met dat van telenet.Maar ik kan mij daar niet mee aanmelden denk ik als ik niet weet hoe mijn andere gegevens waren.
Dat kan je door in te loggen op mijn.telenet.be en daar je contactgegevens aan te passen. Hoe geraak je daarin? Eenvoudig met je internetlogin (letter+aantal cijfers, zie je factuur) en je paswoord klik zonodig op paswoord vergeten om een nieuw paswoord aan te vragen.
Op de hoogte blijven van de diensten en speciale voordelen van Telenet? Heel eenvoudig met de Telenet-nieuwsbrieven.
Als ik goed begrepen heb dan krijg je nu nieuwsbrieven op uw oud e-mail adres en wil je die krijgen op uw nieuw adres.
Bij de meeste aanmeldingen voor een nieuwsbrief kan je het e-mail adres niet veranderen. Blijft dus maar een oplossing over: Je afmelden voor die nieuwsbrief met het oud adres en je terug aanmelden met je nieuw adres.
1. Het is handig als je wat witregels inlast in je tekst; ik had erg veel moeite om die te lezen. Alvast bedankt.
2. Waarom denk je dat het spoofen van je mailadres gebeurd is via Telenet webmail? Het is misschien moeilijk te geloven, maar spammers doen al eens een gokje en dan blijkt dat het om een écht adres gaat. Ik heb een eigen domein en ik ontvang spam op verschillende aliassen die ik nooit gebruikt heb. Verder, heb je dat adres gebruikt om je te registreren op andere websites? Indien ja, dan kan je niet zeker zijn dat het probleem aan Telenet webmail te wijten is. Tot slot, het kan ook zijn dat men je adres heeft opgepikt op de computer van andere correspondenten (familie, vrienden, ...).
3. Volgens deze uitleg moet je inderdaad bij Mijn Telenet zijn voor die nieuwsbrieven in of uit te schakelen. Voor zo ver ik kan zien is je werkwijze correct. Er staat duidelijk dat je het adres in je contactgegevens moet aanpassen voor je nieuwsbrief. Ik heb het juist zelf geprobeerd (Mijn Telenet was wel even onbereikbaar) en net als bij jou blijft het oude adres staat onder Mijn nieuwsbrieven. Misschien heeft het even tijd nodig om verwerkt te worden?
4. Blijkbaar werd je niet goed begrepen bij Telenet en is er iets misgelopen. Dat is een spijtige zaak. Dit forum is bedoeld voor en door klanten. Wil je Telenet rechtstreeks bereiken, dan kan dat, naast telefonisch, ook gebeuren via Facebook of Twitter. Is dat een optie voor jou?