Beantwoorden
Herwin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

hoe kan ik mijn e-mail te veranderen in de nieuwsb

Hoe kan ik mijn e-mail veranderen in de nieuwsbrieven want daarstaat nog altijd mijn oude e-mail,in mijn contakten staat reeds mijn nieuwe e-mail van telenet.Lukt mij niet dat e-mail te verwijderen

 

Mvg

Herwin

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

hoe kan ik mijn e-mail te veranderen in de nieuwsb

Ik zit ook met dit zelfde probleem.Ik wil mijn email ook veranderen naar dit van telenet.Nu heb ik er één van gmail en blijkbaar had ik mij vroeger al eens aangemeld met dat van telenet.Maar ik kan mij daar niet mee aanmelden denk ik als ik niet weet hoe mijn andere gegevens waren.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

hoe kan ik mijn e-mail te veranderen in de nieuwsb

Dat kan je door in te loggen op mijn.telenet.be en daar je contactgegevens aan te passen. Hoe geraak je daarin? Eenvoudig met je internetlogin (letter+aantal cijfers, zie je factuur) en je paswoord klik zonodig op paswoord vergeten om een nieuw paswoord aan te vragen.

 

Op de hoogte blijven van de diensten en speciale voordelen van Telenet? Heel eenvoudig met de Telenet-nieuwsbrieven.

  • Als je op een nieuwsbrief klikt, krijg je meer informatie en kun je de laatste versie bekijken.
  • Kies de nieuwsbrieven van jouw keuze. De nieuwsbrieven die je aanvinkt, ontvang je op je contact e-mailadres. Pas dit e-mailadres eventueel aan bij ‘Mijn contactgegevens’.


  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

hoe kan ik mijn e-mail te veranderen in de nieuwsb

Als ik goed begrepen heb dan krijg je nu nieuwsbrieven op uw oud e-mail adres en wil je die krijgen op uw nieuw adres.

Bij de meeste aanmeldingen voor een nieuwsbrief kan je het e-mail adres niet veranderen.  Blijft dus maar een oplossing over: Je afmelden voor die nieuwsbrief met het oud adres en je terug aanmelden met je nieuw adres.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
WimP
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

hoe kan ik mijn e-mail te veranderen in de nieuwsb

Ik heb exact hetzelfde probleem, en de ssupport vanuit Telenet is echt gewoon beneden alles ... Mijn situatie : aangezien mijn oud e-mail adres slachtoffer werd van spoofing (wat moet gebeurd zijn via de Webmail sever van Telenet, maar da's een andere zaak ..) wou ik mijn oud e-mail adres overal verwijderen, en vervangen door een nieuw e-mail adres. Om te kunnen monitoren wat er op mijn oud e-mail adres nog binnenkwam, deed ik het volgende : ik hing een nieuw email adres aan mijn bestaande Telenet mailbox, verwijderde mijn oud email adres van mijn bestaande Telenet mailbox, creëerde ik een nieuwe tweede Telenet mailbox, en hing ik mijn oud email adres aan deze nieuw gemaakte tweede Telenet mailbox. Zo kon ik door het nakijken van die nieuwe tweede Telenet mailbox nagaan waar mijn oud e-mail adres nog in gebruik was, en de gepaste acties ondernemen om dat dan te stoppen. Ook verving ik via 'Mijn Telenet' in 'Mijn contactgegevens' mijn oud email adres door mijn nieuw e-mail adres, en ik zorgde ervoor dat ook mijn elektronische aanrekeningen naar mijn nieuw e-mail adres werden verstuurd. Ik merkte echter dat Telenet zijn nieuwsbrieven en supportmeldingen naar mijn oud e-mail adres bleef sturen, en via 'Mijn Telenet' zag ik dat in de 'Mijn nieuwsbrieven' rubriek inderdaad mijn oud e-mail adres bleef staan, met nergens de mogelijkheid om dat aan te passen. Na contact opgenomen te hebben met de Telenet klantendienst hierover, kreeg ik eerst een vriendelijke Telenet medewerker aan de lijn die me verzekerde dat hij alles snel ging oplossen - waarna ik 10 minuten later ontdekte dat mijn nieuwe tweede Telenet mailbox (waar ik mijn oud e-mail adres had aangehangen) gewoon verwijderd werd !!!! Met alle e-mails erin die ik daar ondertussen in ontvangen had !!!! Ook bleef mijn oud e-mail adress staan in de 'Mijn nieuwsbrief' sectie van mijn gegevens, dus het probleem was helemaal niet opgelost, en ik was mijn nieuwe tweede mailbox met al zijn info erin kwijt ... Opnieuw bellen naar de klantendienst leverde me opnieuw contact op met een vriendelijke Telenet medewerkster, die ook weer geduldig naar mijn relaas luisterde en me verzekerde dat ze alles ging nakijken, waarna ik minutenlang in wacht werd gezet. Na meer dan een kwartier kreeg ik dan te horen dat ze begreep dat er duidelijk ergens een probleem was met de Nieuwsbrieven en het e-mail adres waar ik ze op ontving, maar dat ze alle processen gevolgd hadden en dat ze niks meer voor mij nog konden doen. ... ! En dat ik maar moest verder opvolgen of ik in de toekomst nog steeds Telenet nieuwsbrieven op mijn oud e-mail adres ontving, want dat ik 'het misschien gewoon maar wat tijd moest geven, omdat de info in de Telenet systemen misschien nog niet helemaal in sync was'. Oh - en dat ik niet meer moest kijken op 'Mijn Telenet' of het e-mail adres onder 'mijn nieuwsbrieven' was aangepast, want dat 'Mijn Telenet' voor mij op dit moment toch down was en ik er niks meer kon op zien of wijzigen ... En inderdaad, als ik dan op 'Mijn Telenet' wou checken, kreeg ik gewoon een foutmelding dat ik later nog maar eens opnieuw moest proberen ... Wat een slechte service - nog nooit ergens anders meegemaakt !!!
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

hoe kan ik mijn e-mail te veranderen in de nieuwsb

1. Het is handig als je wat witregels inlast in je tekst; ik had erg veel moeite om die te lezen. Alvast bedankt.

2. Waarom denk je dat het spoofen van je mailadres gebeurd is via Telenet webmail? Het is misschien moeilijk te geloven, maar spammers doen al eens een gokje en dan blijkt dat het om een écht adres gaat. Ik heb een eigen domein en ik ontvang spam op verschillende aliassen die ik nooit gebruikt heb. Verder, heb je dat adres gebruikt om je te registreren op andere websites? Indien ja, dan kan je niet zeker zijn dat het probleem aan Telenet webmail te wijten is. Tot slot, het kan ook zijn dat men je adres heeft opgepikt op de computer van andere correspondenten (familie, vrienden, ...).

3. Volgens deze uitleg moet je inderdaad bij Mijn Telenet zijn voor die nieuwsbrieven in of uit te schakelen.  Voor zo ver ik kan zien is je werkwijze correct. Er staat duidelijk dat je het adres in je contactgegevens moet aanpassen voor je nieuwsbrief. Ik heb het juist zelf geprobeerd (Mijn Telenet was wel even onbereikbaar) en net als bij jou blijft het oude adres staat onder Mijn nieuwsbrieven. Misschien heeft het even tijd nodig om verwerkt te worden?

4. Blijkbaar werd je niet goed begrepen bij Telenet en is er iets misgelopen. Dat is een spijtige zaak. Dit forum is bedoeld voor en door klanten. Wil je Telenet rechtstreeks bereiken, dan kan dat, naast telefonisch, ook gebeuren via Facebook of Twitter. Is dat een optie voor jou?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden