24785
netweters
|
152665
antwoorden
|
20729
vragen
|
Hallo,
tot voor kort synchroniseerde onze google agenda op onze Huawei P10. Plots niet meer. Wat kunnen we hieraan doen?
Mvg,
Lennie
@Lennie dit is omdat je geen Google apps meer kan gebruiken op Huawei toestellen , maar er is wel een workaround:
Stappenplan
@kristofDW daar wil ik toch even op inhaken. Het is mogelijk om nog wel Google services te gebruiken op de oudere toestellen die al ooit uitgebracht zijn. Heb zelf nog twee liggen hier ( oudere modellen) en die werken nog perfect met Google Services. Dus er is toch ergens anders een probleem met de Google agenda. Heb deze ook op de Huawei staan en die werkt goed en synchroniseert wel.
@patrick37 ja inderdaad volledig gelijk. Gaat hier alleen over recente toestellen van Huawei.
@Lennie kan je de app van je Google agenda eens helemaal verwijderen en er terug op zetten ? Kijk ook bij je instellingen dat je ook op synchroniseren drukt ? en dat je juiste email adres , juiste account hebt dat gesynchroniseerd wordt.
Ik heb een resentere huwai en bij blijft de agenda synchroniseren.
Verwijderen lukt niet!
@Lennie je google agenda zou je moeten kunnen verwijderen. Zou dat toch proberen desnoods je gsm een reset geven. Oke je apps ben je dan kwijt dus die zijn er dan af en moet je alles opnieuw instellen. Maar je kan het maar proberen lijkt mij.