24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Als ik mijn modem probeer te benaderen of via mijn thuisnetwerk mijn wifi wil wil delen via my Base, dan zie ik heel kort niet verbonden en na verder laden Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.
Ik heb mijn modem al even van de stroom gehaald maar deze melding blijft. Zowel verbonden via internet kabel als WiFi maar steeds dezelfde melding.
Verder werkt mijn internet en wifi goed en normaal.
Wat gaat er mis?
Wat kan ik nog proberen om aan de instellingen van de modem te geraken?
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.
De (Oeps, er ging iets mis) is gekend we weten niet of er nog iets mee zal gebeuren
Je kan het melden aan telenet wie weet komt er een oplossing voor jouw
Hier zelfde foutmelding. Deze week contact opgenomen met Telenet.
Probleem is doorgegeven aan achterliggende dienst.
afwachten dus.
Ik kon en kan nog steeds niet in netwerkinstellingen base .technische storing.Nu ik ben maar sinds 23/09 klant base en de kostprijs is lager .Maar service is ook lager .Op die korte tijd al 3 x met klantendienst ( of hoe het noemt 2 personen die door mekaar praten en nog huilende baby op achtergrond) Telefonisch contact moeten nemen of willen . De vrouw antwoord zeer gemakkelijk je moet dit online doen ik kan je niet helpen , de man is iets vriendelijker maar had al 2 x de vrouw. Als je de recensies op trustpilot bekijkt is dit al een hele tijd een storing in app of online dat je je net werk niet kan delen of inkijken .Ook zag ik dat ik niet de enigste mis tevreden persoon was . Na 3 x stress en slecht contacteerbare klantendienst gewoon de telefoon genomen en mijn telenet word donderdag aanstaande terug gezet . Goedkopere hm wss wel maar je boet in op service ,kwailiteit ,rechstreeks persoonlijk contact . Dit is niet echt een antwoord op je vraag maar het ligt niet aan jou iedereen heeft dit probleem en daar word niets aangedaan al maanden .
Deze problemen zijn gekend bij Base er moet een dossier geopend worden alleen het duurt een tijd voor een oplossing
Hopen dat het bij Telenet werkt er zijn ook problemen om in te geraken het is een extra meer niet internet werkt
Oké, dan ben ik inderdaad niet de enige. De service kan natuurlijk ook wel een pak beter, maar dat was bij Telenet ook niet zo denderend. Ik wacht het nog heel even af of het nog goed komt en anders nog eens rondkijken naar een andere provider.
Wat ik vooral mis bij base is het gebrek aan persoonlijk contact ,alles moet via facebook gebeuren of whatsap .De dag dat ik belde naar telenet heb ik meer dan uur aan telefoon gehangen. Ik heb eigelijk nooit slechte ervaring gehad om telefonisch de klantendienst te bereiken. Ik heb ook voor mijn dochter ooit vaak moeten bellen omdat zij druk had met werk ( coronatijd) . Ik ben mischien ouderwets maar ik wil niet alles via www of messenger moeten oplossen en wachten op antwoord
na nog eens contact met Base, is het probleem blijkbaar opgelost. Ik geraak aan de instellingen van mijn modem.
Na contact met Telenet is het opgelost.