24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hebben al maanden er problemen bij het starten van een film/serie op onze Smart_TV.
We krijgen meestal volgende fout : Netflix-fout tvq-pb-101.
We moeten soms 5 keer de app of de TV aan uit doen, voor alles weer werkt.
IK heb al de TV terug in fabrieksinst. gezet, de Telenet-modem aan/uit gedaan,...
Maar fout blijft.
@Gtest Netflix blijft zorgenkind bij de nieuwe tvbox, hier regelmatig dat Netflix op zwart scherm blijft hangen of soms met Netflix logo, kan dan niets meer doen en moet de tvbox telkens een reset geven.
Iedereen zal wel zijn eigen mening hebben over Netflix. Ik heb het ook een jaar gehad bij Proximus. En heb het erna opgezegd. Ik vind play more persoonlijk veel beter. Is duurder maar je hebt dan ook eieren voor je geld. Heb je een smart-TV? Dan zit Netflix waarschijnlijk onder je apps. Ik heb het op onze smart-TV en kan het bekijken zonder digicorder of digibox, mocht ik mijn abonnement terug activeren.
Suzy,
Bedankt voor de info.
Ik heb inderdaad al alles geprobeerd.
Nu heb ik ook een nieuwe Acces Point van Telenet besteld tvv van onze oudere AP.
Lukt dit niet dan ben ik een beetje teneinde raad.
PS: de verbinding is via UTP-kabel.
Grts G
Kreeg vandaag m'n nieuwe Acces Point.
Zal dit eerstdaags testen.
Onze tweede TV is geen smart, maar zal toch eens via een Chromecast proberen.
I Keep you posted.
Gtest