Beantwoorden
Littlebugger
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Netflix zit achter een VPN op telenet wifi?

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met Netflix. Ik heb de Netflix op Engels staan zodat je meer films ziet die bvb niet Nederlandstalig zijn ondertiteld oa. Puss in boots 2 en outlander.

Maar waar dit tot kort ging via de wifi van telenet geeft hij nu plots de melding dat dit niet meer mogelijk is als ook de top 10 van je land geeft hij niet meer aan. Volgens Netflix is dit een gevolg van dat we achter een VPN zitten. En dit zowel op de iPad iphone en de tv boxen

Schakelen we de wifi uit op de telefoon dan krijgen we wel plots de films en series plus de top 10 wel te zien. @Suzy is er een update gedaan van ergens iets en dan ben ik vermoed ik niet de enigste. Of ligt dit aan de safespot of eventueel aan de pods? Maar dan is het raar dat we vrijdag14/7 nog gewoon hebben kunnen kijken en zaterdag 15/7 was het plots gedaan. Wie o wie kan me helpen of heeft een gedacht wat er kan mis zijn? 

0 Likes
2 reacties
Littlebugger
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Netflix zit achter een VPN op telenet wifi?

Ik heb nog wat verder geprobeerd en krijg melding dat we achter een proxy of vpn zitten maar zou niet weten waar die dan wel zit ?

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Netflix zit achter een VPN op telenet wifi?

0 Likes