Probleem met Google Nest Hub en Kruidvat-lampen
sinds zondag een probleem met de google nest hub, ik wil op de iPhone de kruidvat app toevoegen die niet meer is geconnecteerd met de google app sinds ik een 4de lamp heb toegevoegd op de app van kruidvat, daarvoor was die app gelinkt aan de google nest hub en kon ik via commando, hey google.... de lampen laten aangaan en uit zetten.
nu sinds ik die 4de lamp heb toegevoegd in de kruidvat app is de kamer waar deze in gelinkt was weg en de app ook dus weg in google nest hub,
al geprobeerd om weer een kamer toe te voegen in google nest hub, lukt niet meer, ook de app van kruidvat toegevoegd maar wordt nergens gevonden in google app.
kan dus niks meer toevoegen, de lamp van action met de app is wel nog aanwezig in de google home app en blijft gevonden worden, de kruidvat app en lampen dus niet.
de kruidvat app is wel manueel te gebruiken, dus lampen aan en uit zetten, maar stem commando's werken dus niet meer.
heeft er iemand een idee wat ik nog kan doen,
heb ook al in de kruidvat app ingelogd met een ander email adres en de lampen weer gelinkt en werkt dus, maar de google home app vind ze niet na invoegen als nieuw apparaat.
krijg dus geen link in de google app na toevoegen en ook geen kamer want die kan ik dus ook niet toevoegen.
hoop dat er iemand een tip heeft naar de goeie werking, ben met een collega krak al via PM ook al bekeken en getest en komen tot dezelfde vaststelling.

https://www.master-magic.be
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Fiber: 8500/2400
Opgelost! Ga naar oplossing.