Beantwoorden
bartvde
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Probleem met downloaden TV Vlaanderen app op LG tv

De huidige situatie : mijn schoonbroer heeft een lg smart tv die met kabel is aangesloten op internet modem telenet.(hij kijkt dus via internet tv)

Op dit tv stond ook tv vlaanderen app op en hij had die app in gebruik om tv vlaanderen te kijken , na 14 dagen perfect te werken ineens tijdens kijken ging dit niet meer , enkel brt ging nog paar dagen en nu niks meer. Nu heb ik al veel geprobeerd maar werkte niet, nu de tv vlaanderen app verwijderd en nu wil ik die terug installeren maar lukt niet meer."applicatie is niet geïnstalleerd.Probeer het opnieuw" geeft de tv aan, nu probeer ik andere app te downloaden, zelfde probleem.

Wat kan er aan de hand zijn en hoe kan ik dit oplossen?

gegevens internetverbinding tv :ipv6 uitgeschakeld, ip-adres 192.XXX.X.121, subnetmasker 255.255.255.0 gateway 192.168.0.1   DNS-server 195.XXX.XXX.3  MAC-adres 64:95:XX:XX:XX:XX

De tv is een LG oled55B9PLA

De telenet modem is een CBN model: CH6643E

Alvast bedankt voor hulp !

 

Inhoud gewijzigd door Daan (mod) | Reden: IP & MAC adres zichtbaar.

 

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Probleem met downloaden TV Vlaanderen app op LG tv

@bartvde volgens de online info dat ik vind is deze 3 jaar oud, 

ik zou hem eens zonder stroom zetten als test en dan na een minuut weer insteken, 

kan zijn dat de App Store op deze tv niet meer wordt geüpdate omdat deze al 3 jaar oud is en niet meer update's ontvangt.

je kan proberen of je de software van de tv kan updaten.

nog iets dat je kan proberen is de modem ook eens zonder stroom zetten voor een minuut.

uiterste optie de modem omruilen voor een nieuwere modem in een telenet center.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2256
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Probleem met downloaden TV Vlaanderen app op LG tv

Werkt de internet verbinding nog?

Over welk internet abo gaat het?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Probleem met downloaden TV Vlaanderen app op LG tv

@bartvde ik zou eens alles herstarten, dus je modem van Telenet, eventuele router,switchen ..... en zeker je tv even zonder spanning zetten. Als dit niet werkt zou ik de tv even resetten en terug alles herinstalleren. Soms krijgen die tv's automatische updates en loopt het mis. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bartvde
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Probleem met downloaden TV Vlaanderen app op LG tv

Probleem is nu opgelost, bij tv vlaanderen waren er blijkbaar problemen met lg televisies en nog ander merk, dat hebben ze dan opgelost en plots werkte alles weer. Het zal dus aan de software van tv vlaanderen gelegen hebben.

mvg Bart