Beantwoorden
Loebas81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicvreter! Topicwurm! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

Terug naar begin-functie niet ok (VRT Max, Android TV)

Hallo, sedert enkele tijd heb ik een probleem op vrt max. Wanneer je live een uitzending bekijkt is er de mogelijkheid de knop “terug naar begin” te selecteren. Die functie werkt nu niet meer. Je blijft altijd live in het programma. Het probleem doet zich enkel voor op mijn android tv. Op mijn ipad werkt deze nog wel. Nog iemand met zelfde probleem? Vriendelijk dank.

Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: VRT Max

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5308
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Terug naar begin-functie niet ok (VRT Max, Android TV)

@Loebas81 

Misschien een probleem van je Android toestel, verwijder de app eens op je Android toestel of kijk eens na of je alle updates hebt op je Android toestel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Loebas81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicvreter! Topicwurm! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

Terug naar begin-functie niet ok (VRT Max, Android TV)

App had ik reeds verwijderd en opnieuw teruggezet en op mijn tweede tv met chromecast heb ik juist hetzelfde probleem. Is nu reeds enkele weken zo. Misschien de app zelf?

0 Likes
Loebas81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Topicvreter! Topicwurm! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

Terug naar begin-functie niet ok (VRT Max, Android TV)

Hallo nogmaals,

Deze week de vrt gecontacteerd, na een halfuurtje een deftige uitleg dat er inderdaad een bug in de app zat en dat er een nieuwe update ging komen voor android toestellen. Ondertussen is dit gebeurd en werkt de app terug naar behoren. Groetjes.

0 Likes