41770
netweters
|
18296
gesprekken
|
19779
vragen
|
Nadat ik zelf al geruime tijd de Stingray Music app op mijn (Android) GSM gebruik, wilde mijn vrouw dit nu ook gaan gebruiken. Dit geeft echter problemen,
Ik kan mij nog van mijn eigen installatie herinneren dat ik als provider Liberty moest selecteren, waarna ik dit vervolgens moest "bewijzen" door de TV op Stingray Classic af te stemmen, om zo de app te activeren.
Helaas is Liberty niet (langer) als provider zichtbaar in de lange lijst, na installatie van de app op de iPhone. Ook Telenet of Ziggo is niet in de lijst opgenomen.
Is hier een oplossing voor? Is het gebruik van de Stingray Music app niet langer inclusief voor Liberty / Telenet klanten>
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is gelukt.
Voor andere geinteresseerden; Ik heb als provider Vodafone (Unity Media) geselecteerd, en vervolgens de app laten luisteren naar kanaal 991 One hit wonders. Het lukte niet met het Stingray Classic TV kanaal.
EDIT: het aanbod van kanalen voor de Vodafone (Unity Media) klanten blijkkt anders te zijn dan wat ik op mijn eigen GSM te zien krijg. Misschien toch nog even andere providers proberen.
@Arnie schreef:Het is gelukt.
Voor andere geinteresseerden; Ik heb als provider Vodafone (Unity Media) geselecteerd, en vervolgens de app laten luisteren naar kanaal 991 One hit wonders. Het lukte niet met het Stingray Classic TV kanaal.
Dit verdient een "Like" van iedereen die dit leest. Knap gevonden😊
Inmiddels heb ik gevonden dat wanneer ik Cable & Wireless als provider kies, en verifieer via 991 ik een veel groter aanbod van kanalen heb, waaronder "Greek Pop Hits" het kanaal welke mijn vrouw graag wilde beluisteren. Dit kanaal heb ik ook in het aanbod op mijn eigen GSM (waar ik nog de provider Liberty gebruik, maar welke ik nu niet langer kon selecteren).
@bert_let wel, de "oplossing" is eerder een work-around, en wellicht niet conform de Stingray terms & conditions. Ik vind het vreemd dat Liberty niet langer in de lijst van providers verschijnt. Misschien kan hier intern eens navraag over gedaan worden? Er is duidelijk nog een samenwerking tussen Stingray en Telenet/Liberty, dus waarom is dit niet langer in de app te vinden.
fijn ik wist niet eens dat stingray een app had
met uw oplossing staat kanaal 'reggae vibra' er wel niet in
toch bedankt
Op mijn gGSM, die nog met de provider Liberty ingesteld is zie ik ook geen kaanl "reggea vibra", maar wel verschillende andere.
@thomasdb, probeer anders eens een ander provider te selecteren.
@Arnie ik denk dat dit te maken heeft omdat ziggo geen stingray zenders meer doorgeeft maar enkel telenet wel nog en ze in nl een abbo moeten betalen voor de app zenders te kunnen beluisteren en daarom bij nieuwe toestellen je geen liberty meer vindt tussen de aanbieders, belgie vinden ze steeds te klein voor aanbod die grote aanbieders.
Bestaat al een tijdje is niet zelfde tijdstip zoals op telenet luister je via de digicorder
en luister je via de app of via computer is een andere programmatie wel de zelfde zenders
Vroeger stond telenet er tussen was doen wel nog https://musicchoice.com/
Later is het verandert ik denk +- 5 jaar geleden kan ook 7 jaar geleden zijn toen is de naam verandert
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-stingray-music/
De oude info vind ik niet meer terug wel dit nog is recente van 2020
Hallo @Arnie en andere leden. We hebben ondertussen feedback gekregen.
We bieden enkel ondersteuning aan op de Stingray Karaoke app; op de Telenet TV-app en de Stingray radio kanalen op de Telenet TV-box.
Op de app die vermeld was bieden we geen ondersteuning dus.
Gezien dit om de iPhone app is kan je ofwel meer support vragen aan Stingray of via de app review.
Hopelijk kan je daar de oplossing krijgen!
Bedankt @bert_
Het gaat zowel om de iphone alsook de android app Stingray Music, en de vraag betrof niet support, maar of deze dienst nog beschikbaar is voor Liberty klanten.
In het verleden was dit namelijk het geval. Klanten van Liberty (het moederbedrijf achter Telenet, wat maakt dat Telenet klanten ook Liberty klanten zijn) konden in de app Liberty als provider kiezen, en gratis van deze dienst gebruik maken. Door Telenet is dit nooit echt aktief als voordeel voor de klanten geadverteerd, maar diegene die het gebuikten wisten het zeker te waarderen.
Ik denk dat de opmerking die hier in de discussie eerder geplaatst is, juist blijkt te zijn; als Telenet klant hebben we waarschijnlijk kunnen profiteren van het feit dat verschillende andere dochter-ondernemingen van Liberty (zoals Ziggo) deze dienst aanboden, en deze onbewust beschikbaar kwam voor alle Liberty klanten. Nu is dat niet meer het geval.
Een work-around is snel gevonden. Zie eerder in deze conversatie, dus wat mij betrefd is het goed zo. Bedankt toch voor de opvolging.