Beantwoorden
Navao
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Wereld gedichtendag It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

VTMGo en VRT MAX-apps werken niet meer op TV

Sinds een tweetal weken werken Vrt Max en Vtm Go niet meer. Spijtig want we waren een aantal series aan het volgen..

Op mijn smartphone gaat het wel. Wil ik dan streamen, dan krijg ik het bericht dat tv niet verbonden is met mijn toestel.

Raar, want Netflix of YouTube streamt wel onmiddellijk naar onze tv, dus beiden zijn wél verbonden met dezelfde WiFi...

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Apps Vtm Go en Vrt Max

Tags (3)
0 Likes
20 reacties
MAC1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
O dierbaar België.. Dag van de Chocolade YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be

VTMGo en VRT MAX-apps werken niet meer op TV

Goedemiddag

Hier ook een gelijklopend probleem sinds vrijdag 14.07. Een paar weken geleden de app op TV geïnstalleerd, geen probleem. Heb een tweetal weken kunnen kijken en plots lukt het niet meer? Op de computer daarentegen, weer wel? Maar bvb. een serie volgen op de laptop, dat is niks voor mij.

Vreemd, een paar weken kunnen kijken en nu niet meer. Met de geijkte melding:

"VRTmax: er is een probleem met het afspelen van de content. Gelieve later opnieuw te proberen, sorry voor het ongemak".

 

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

  

0 Likes
MAC1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
O dierbaar België.. Dag van de Chocolade YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be

VTMGo en VRT MAX-apps werken niet meer op TV

Het was een overbodige vraag. De TV-box eens af- en aangekoppeld en alles werkt als nieuw.

0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

VTMGo en VRT MAX-apps werken niet meer op TV

Dit probleem is sinds de software update 5.03 opgelost en ook bevestigd door andere leden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Brunodebruno
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

VTMGo en VRT MAX-apps werken niet meer op TV

Beste Bjarne,

Versie 5.03 is geïnstalleerd maar helaas heb ik nog steeds het probleem dat de vtmgo en vrtmax app opstarten, reclame afspelen en vervolgens geen content afspelen, foutmelding: er is een fout opgetreden object object probeer later opnieuw.

 

Wat is de oplossing aub?

 

Alvast bedankt

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

VTMGo en VRT MAX-apps werken niet meer op TV

@Brunodebruno al eens de box herstart zodat die een nieuwe start up maakt, kan misschien helpen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Brunodebruno
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

VTMGo en VRT MAX-apps werken niet meer op TV

Beste, net opnieuw opgestart en apps werken nu.

Bedankt voor je hulp