Beantwoorden
freaky421989
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Complimentendag En we zijn vertrokken!

adult site worden geblokkeerd

Tot mijn verwondering worden adult site standaard geblokkeerd bij mijn easy internet account.

Ik heb al gezocht naar modeminstellingen, maar krijg steeds

"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."

 

Hoe kan ik toegang krijgen tot deze content?

0 Likes
4 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

adult site worden geblokkeerd

+32468001098 WhatsApp

015.66.66.66 klantendienst.

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

adult site worden geblokkeerd

Kun je het probleem iets specifieker beschrijven? Gaat het hier om adult websites, die je vanaf een PC wilt bezoeken?

Wat voor foutboodschap krijg je, of is er misschien een time-out omdat de site niet gevonden wordt / niet laden kan?

 

Heb je misschien safespot+ van Telenet aktief?

Je zour eens in de instellingen van de PC de DNS server kunnen aanpassen. Standaard wordt deze informatie via DHCP opgevraagd, en ontvang je de informatie van een Telenet DNS server. Je kunt die ook statisch instellen met bijvoorbeeld de waarden 1.1.1.1 (Cloudflare), 8.8.8.8 (Google) of 208.67.222.222 (OpenDNS). Lost dat het probleem op?


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

adult site worden geblokkeerd

Mogelijks Safesurf of Safespot+ actief?
Dat is nogal bemoeizuchtige software die je internetverkeer in de gaten houdt en het internetgedrag van Telenet-klanten (geanonimiseerd) rapporteert aan Telenet.

Ter info:

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

adult site worden geblokkeerd

Een internet abonnement is geen tv abonnement.

0 Likes