Beantwoorden
Marnix-w
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

videochat in Messenger lukt niet meer

De videochat in Messenger lukt niet meer met wiffi of 4 G sinds de laatste maand, van in het begin van de corona pandemie ging dat uitstekend, heb al verschillende telefoons getest, speed test is uitstekend, beeld en klank zeer slecht, modem staat op 3 m van mij verwijderd, de Lan vertoond ook soms nukken, foto's in Messenger gaan dan niet open of worden niet zichtbaar en op te telefoon wel,  Vind het noodzakelijk voor de broers en zussen op leeftijd die zo ver verspreid zijn, ik mis de video gesprekken. gr
Mx

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

videochat in Messenger lukt niet meer

@Marnix-w  heb je het hier over een Iphone en dan Face time of Messenger op de Iphone? Of heb je hier het echt over Facebook Messenger waar je mee video chat ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marnix-w
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
De 3 wijzen! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

videochat in Messenger lukt niet meer

Sorry vergeten te vermelden, Facebook Messenger waar je mee video chat is het. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

videochat in Messenger lukt niet meer

@Marnix-w  zou eens de app Messenger verwijderen van je gsm en die opnieuw installeren. Moest je op je pc dezelfde problemen ervaren dan raad ik aan om eens een andere browser te proberen of je cache en cookies te legen , dat wil ook wel eens helpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes