24748
netweters
|
152274
antwoorden
|
20687
vragen
|
Dat is de tweede keer dat ik dat voorheb. Ik begrijp niet hoe dat kan. Het was gewone tekst en als ik het doorstuurde kreeg ik de klassieke foutmelding die je hebt als je html tekst kopiëerd. Nochtans was er enkel geoon getypte tekst. Bij mij zijn er op dit ogenblik problemen met de Netweters en met e-mail. Op Netweters kreeg ik eerst een volledig blanco scherm en met een snelheid die niet meer van vandaag is, kwam het toch binnen. De e-mail op tablet en smartphone werkt blijkbaar correct. Op mij laptop krijg ik enkel de melding van de e-mail te zien, de inhoud krijg ik niet te zien. Ik vrees dat er ernstige problemen zijn bij onze provider.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: Safespot +
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: off-topic > uit Safespot thread gehaald en apart geplaatst
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verkeerd draadje. 😉
@janne_man ik kon niet meteen vinden in welke thread dit wel had moeten zitten, dus heb het even apart geplaatst. Ervaar je nog altijd problemen met posten op De Netweters?
Neen @Suzy dat was eenmalig. Het heeft misschien een uur geduurd. Mogelijk toeval dat het op hetzelfde ogenblik was als de melding waarop ik dacht te reageren.