Beantwoorden
Davy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Online bestelling

Ik deed vanmiddag een online bestelling van een smartphone. Ik ontving geen bevestigingsmail, ook niet in de spamfolder. De betaling is doorgevoerd. Helaas heb ik geen screenshot van het bestelscherm genomen zodat ik nu ook geen bestelnummer heb dat dan weer nodig is om hulp in te roepen. Kan ik nog op een andere manier achterhalen wat de stand van zaken is van mijn bestelling?

2 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
Berichten: 2727
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Online bestelling

Kijk in MyTelenet of je de bestelling ziet staan: Aanrekeningen van je toestellen 

Indien niet dan vrees ik dat de bestelling mislukt is, het geld komt normaal dan wel automatisch terug op je rekening maar je kan sowieso wel eens contact opnemen met de klantendienst via 015 66 66 66 of chat.

 

 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Davy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Online bestelling

Bedankt, ik zie het toestel en de prijs staan en zou de status binnen 24u kunnen downloaden. Ik probeer dus later opnieuw. Ik ben alweer een stap dichter.