Beantwoorden
FadeToBlack
Freshman Beetjesweter
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Factuur iPad actie eind 2020

Eind 2020 liep er een actie dat je voor €100 en iPad kon kopen bij upgraden van je abonnement of overstappen op Wigo denk ik dat het was. Mijn ouders hebben dit toen gedaan, maar ondertussen is die iPad gelocked door Apple. Om die unlocked te krijgen en dus te kunnen gebruiken zouden ze moeten bewijzen dat ze die aangekocht hebben. Een bestelbon voor de iPad hebben we gevonden, maar daar is Apple niet tevreden mee en ze weigeren die te unlocken. We hebben de factuur nodig, maar die vinden we dus niet.

Mijn vraag is dus of we die factuur nog ergens online kunnen vinden of gewoon hoe we die zouden gekregen hebben indertijd?

4 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

In Mijn Telenet

Mijn producten

Je toestelkortingen.

https://www2.telenet.be/residential/nl/mijn-telenet/je-toestelkortingen

Anders in de je mailbox zoeken daar zou je ook een pdf moeten gekregen hebben 

FadeToBlack
Freshman Beetjesweter
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Ik had hier beter iets vlugger gepost. Door in mijn eigen mailbox naar de factuur van de Nintendo Switch te zoeken die ik toen voor mezelf bestelde heb ik ook de factuur van de iPad gevonden. In de mailbox van mijn ouders was de factuur van de iPad niet meer te vinden, maar ze hadden die blijkbaar wel naar mij doorgestuurd.

Moest er ooit nog eens iemand met dezelfde vraag zitten dan geef ik maar aan waar ik ze gevonden heb.

De factuur is per mail verstuurd, voor de iPad was dat een 6-7 weken na de bestelling met als onderwerp 'Je bestelling ########## is verwerkt' en afkomstig van noreply@toestellen.telenet.be. De mail is een verzendbevestiging met de factuur in bijlage.

Dit mag gesloten worden.

FadeToBlack
Freshman Beetjesweter

Bedankt!

Het was dus de mailbox waar ik het gevonden heb. Op de pagina van de toestelkortingen was die niet te vinden, misschien omdat het te lang geleden is? De aanrekeningen kan je denk ik ook maar van de laatste 2 jaar zien.

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Laat iets weten dat toestel terug unlocked is 

Dit heb ik nog niet gehoord zeker dat van een erkende winkel komt