Beantwoorden
Alusprint
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Aanmeldcode bij de TV-app is niet correct

Heb de Telenet TV app tot grote tevredenheid 6 maanden kunnen gebruiken. Heb een paar keer moeten heraanloggen met scan QR code en zescijferige code maar dat werkte perfect. App draait op Sony Google TV.

Sinds gisteren krijg ik foutmelding dat de code niet correct is. App afgesloten, geherinstalleerd maar werkt niet.

App op Ipad werkt nog perfect.

TV box werkt ook correct.

Iemand enig idee ?

0 Likes
3 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 524
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Aanmeldcode bij de TV-app is niet correct

@Alusprint 

Momenteel is er een algemeen issue met de aanmeldcode van de TV-app. Deze geeft melding dat de code onjuist is. 

De technische dienst van Telenet is hier al van op de hoogte en werkt aan een oplossing.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Alusprint
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Aanmeldcode bij de TV-app is niet correct

Bedankt voor de snelle reactie. We zullen geduld uitoefenen.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmeldcode bij de TV-app is niet correct

Ik heb vandaag met grote tevredenheid vastgesteld dat zowel de telenet tv app (android, smartphone) als telenet.tv (in browser op pc) nu een duidelijk verschil maakt tussen de verschillende TV lijnen (CI+, decoder). Er staat nu CI+ vermeld of Digicorder. Dus niet meer gokken op welke lijn ik moet zijn.