Beantwoorden
Up-cvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Activatie van 2e TV-box duurt al 4 manden!

Wanneer gaat telenet eens deftig werk maken van hun beloftes , ben al 4 maanden aan het wachten tot 1 van mijn tv boxen aangesloten worden , ondertussen al eens afgesloten geweest zogezegd een vergissing , gebeld naar telenet hoelang het nog gaat duren en als antwoord “ dat het niet urgent is omdat er al 1 tv box werkt “ ze hebben gewoon telefoon toegeSMETEN omdat ik lachte en zei niet urgent zit al 3 maanden te wachten , vorige week hadden ze een streamz en Netflix geactiveerd terwijl ik dit niet gevraagd heb , direkt geannuleerd maar gisteren nieiuwe aanrekening gekregen waar het wel aangerekend stond voor een paar dagen en dan ook nog voor een hele maand , terug gebeld en weer een belofte gekregen dat het volgende maand verrekend zal worden , we zullen zien , nu is mijn vraag WANNEER GAAN JULLIE EENS DEFTIG WERK VERRICHTEN want ben het kotsbeu

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Over telenet

0 Likes
19 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Activatie van 2e TV-box duurt al 4 manden!

hangt ervanaf ben jij al op de nieuwe software gezet ? als mijn telenet er helemaal wit uitziet heb je de nieuwe software en zou ik niks wijzigen want de kans dat je prijs hebt is groot.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Activatie van 2e TV-box duurt al 4 manden!

Domiciliëring stopzetten, bij automatische betalingen weet je dat een bedrijf vroeg of laat te veel van je rekening haalt.

Als een bedrijf zijn beloftes niet nakomt, moet je dat bedrijf in gebreke stellen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling

Maar de TV-box opzeggen en een alternatief zoeken is veel eenvoudiger...

0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Activatie van 2e TV-box duurt al 4 manden!

En zekers niet voor TV Vlaanderen kiezen.

85% ontevreden.1 op 10 score.Link in bezit.

En wil je 4k tv kijken en de andere gezinsleden grote bestanden downloaden zijn de andere providers over koper niet aan te raden.

0 Likes
Up-cvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Activatie van 2e TV-box duurt al 4 manden!

Zijn ze nu echt achterlijk daar bij Telenet , krijg ik dit vandaag terwijl ik niets besteld heb en zou zot moeten zijn want via Telenet zou ik 25 euro moeten betalen terwijl ik bij Netflix zelf maar 18 euro betaal

051C2A23-E690-41B5-84E5-D3E35209F6B9.jpeg

0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Activatie van 2e TV-box duurt al 4 manden!

Ogen open houden ,bij gratis omruiling van digicorder naar TVBox wat ze mij voorstelden werd mij ongevraagd STREAMZ aangesmeerd aan 11 euro per maand

Heeft meer dan een week geduurd,hier vanaf te geraken.

Ga nooit in op 1 maand gratis,want dan wordt je acheraf onwetend geplukt.

0 Likes