Activatie van 2e TV-box duurt al 4 manden!
Wanneer gaat telenet eens deftig werk maken van hun beloftes , ben al 4 maanden aan het wachten tot 1 van mijn tv boxen aangesloten worden , ondertussen al eens afgesloten geweest zogezegd een vergissing , gebeld naar telenet hoelang het nog gaat duren en als antwoord “ dat het niet urgent is omdat er al 1 tv box werkt “ ze hebben gewoon telefoon toegeSMETEN omdat ik lachte en zei niet urgent zit al 3 maanden te wachten , vorige week hadden ze een streamz en Netflix geactiveerd terwijl ik dit niet gevraagd heb , direkt geannuleerd maar gisteren nieiuwe aanrekening gekregen waar het wel aangerekend stond voor een paar dagen en dan ook nog voor een hele maand , terug gebeld en weer een belofte gekregen dat het volgende maand verrekend zal worden , we zullen zien , nu is mijn vraag WANNEER GAAN JULLIE EENS DEFTIG WERK VERRICHTEN want ben het kotsbeu
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Over telenet
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
aansluiting
-
TV-box