24757
netweters
|
152408
antwoorden
|
20700
vragen
|
Wanneer gaat telenet eens deftig werk maken van hun beloftes , ben al 4 maanden aan het wachten tot 1 van mijn tv boxen aangesloten worden , ondertussen al eens afgesloten geweest zogezegd een vergissing , gebeld naar telenet hoelang het nog gaat duren en als antwoord “ dat het niet urgent is omdat er al 1 tv box werkt “ ze hebben gewoon telefoon toegeSMETEN omdat ik lachte en zei niet urgent zit al 3 maanden te wachten , vorige week hadden ze een streamz en Netflix geactiveerd terwijl ik dit niet gevraagd heb , direkt geannuleerd maar gisteren nieiuwe aanrekening gekregen waar het wel aangerekend stond voor een paar dagen en dan ook nog voor een hele maand , terug gebeld en weer een belofte gekregen dat het volgende maand verrekend zal worden , we zullen zien , nu is mijn vraag WANNEER GAAN JULLIE EENS DEFTIG WERK VERRICHTEN want ben het kotsbeu
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Over telenet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Eerst mensen die niet meer op het internet geraken,en dan de rijen wachtenden helpen,zo heb ik het vernomen.
@loti toch even verduidelijken, het zijn niet enkel klanten zonder internet die op dit moment de hoogste prioriteit krijgen. Heb je geen internet, geen televisie, geen telefoon of geen mobiel, dan krijgt je dossier momenteel voorrang. Uiteraard worden de andere dossiers ook behandeld, maar het klopt dat dit langer duurt. Hoe lang daar hebben we zelf echt geen zicht op.
@Up-cvh ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend moet zijn als je deze uitleg krijgt, 1 TV-box werkt nog dus zal je langer moeten wachten. We willen ons daar ook voor excuseren. Hopen oprecht met je mee dat je 2e TV-box snel geactiveerd geraakt.
@Up-cvh schreef:WANNEER GAAN JULLIE EENS DEFTIG WERK VERRICHTEN
Niet roepen.
Als je niet tevreden bent bij Telenet, neem dan Orange, TV Vlaanderen, Proximus of Scarlet, die bieden ook televisie aan.
Of kijk via de apps van VRT MAX, VTM GO en GoPlay.
Bij Telenet kan je ook steeds het compact tv-signaal op je tv-toestel instellen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/compact-signaal-instellen-op-je-tv/
Of Telenet TV met een kaartje (CI+ module) aanschaffen in een Telenet-winkel.
Wie heeft die amateuristische rot software gemaakt Cognizant, Netcracker of Pega ? anders gezegd op welk bedrijf moet ik uiterst woedende klant mijn woede richten ?.Telenet is zelf onschuldig maar zit wel met de gebakken peren en als je een ander probleem hebt dan niet werkende diensten kennen ze maar één woord wachten .
Als dat moet kan ik een aardig mondje Engels praten maar als ik boos ben gooi ik alles door elkaar.
Woede lost niets op!
Telenet-eigenaar Liberty Global maakt deze keuzes in samenspraak met het Telenet-management.
Emotioneel reageren op de dienstverlening van een commercieel bedrijf waarover je ontevreden bent, is nogal kinderachtig.
Als je ontevreden bent van de Telenet-diensten, dan neem je een andere telecomoperator.
Dat is het kapitalistisch spel dat je als consument moet meespelen, ongelukkig zijn met bepaalde producten en diensten is jouw persoonlijke keuze.
Gooi producten en diensten waar je ongelukkig van wordt buiten!
In de telenetshops zeggen ze zelf dat de nieuwe software op geen **bleep**n trekt
Dat is het hem net eigenlijk ben ik niet ongelukkig over die diensten ik vind het alleen niet kunnen dat het zolang duurt eer je geholpen wordt .Ik zei daarnet dat telenet onschuldig is maar al die telefoontjes naar een 015 lijn terwijl ze perfect bereikbaar zijn op een 0800 nummer toch publiceren ze enkel dat 015 nummer ....
Maar ondertussen moet ik wel huur betalen voor een box dat niet werkt en diensten waar ik niet om gevraagd heb
Je kan het onterecht aangerekende bedrag op je aanrekening toch betwisten?
Of de TV-box meteen opzeggen.
Niemand is verplicht te betalen voor een dienst die niet functioneert.
Je kan daar niets aan veranderen. Het Telenet-management beslist.
Maak je daar niet druk over, zoek een oplossing die voor jou wel werkt.
Wat denk je dak gedaan heb , ze gaan het verrekenen in mijn volgende aanrekening maar vind jij het normaal da ze dat doen mss ? En tv box opzeggen is geen oplossing
Een bedrag betwisten, betekent dat je het onterecht aangerekende bedrag niet betaalt.
Als je de huur van de niet-functionerende TV-box toch betaald hebt, is dat heel stom. Dat geld ben je dan voor onbepaalde tijd kwijt: https://www.stappersadvocatenkantoor.be/2020/10/leer-in-4-stappen-uw-factuur-betwisten.html
Er zijn meer dan genoeg alternatieven voor de TV-box. Als dat na vier maanden nog niet doordringt...
Je kan altijd naar de hoofdzetel van Telenet in Mechelen gaan. Als je dat doet, zal je case ook prioritair behandeld worden.
Als jij je op deze manier laat behandelen door Telenet is dat jouw keuze.
De tariefverhoging volgende maand zal wellicht wel vlot verlopen 🤐
Zelf zou ik graag wijziging aan m'n abonnement aanbrengen, maar ben er als de dood voor dat er één en ander niet meer gaat werken. Als ik op dit forum en elders zo wat rond lees krijg je dan vaak problemen. Op zich heb ik met de werking van de systemen nog weinig problemen gehad.
Sinds Telenet's nieuwe software platform nooit meer wat gewijzigd...
Niet betalen , dit bedrag is al van mijn rekening voor ik het zelf wist , zal wel zien of het vogende maand is verrekend en denk ge da ik daar tijd ga insteken om keer naar Mechelen te rijden voor niets ze zullen toch weer met beloftes afkomen