Beantwoorden
Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Aflevering 6 serie The Rook ontbreekt ?

Aflevering 6 is niet beschikbaar, na aflevering 5 kun je niet meer verder kijken en indien je het overzicht van alle afleveringen selecteert dan ontbreekt aflevering 6 ???

Tags (2)
0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter
 

Aflevering 6 serie The Rook ontbreekt ?

Valt de laatste tijd wel regelmatig voor met sommige series, na een paar dagen zet dit zich terug in orde is mijn ondervinding 🙂

0 Likes
Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Aflevering 6 serie The Rook ontbreekt ?

Ja, maar nu duurt het wel heel lang. 
Heb dit geconstateerd vlak voor dat ik in verlof vertrok rond 23/8, nu zijn we bijna 2 weken later en dacht ik inderdaad dat het al geregeld zou zijn.

Zeker indien dit algemeen zou zijn zou ik denken dat meerdere personen dit zouden aankaarten. Lijkt in dit geval wel selectief dan ?

@Suzy ?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Aflevering 6 serie The Rook ontbreekt ?

Ik persoonlijk heb dit gehad met “The Twilight zone-The loudest voice en The righteous gemstones”.

Heeft even geduurd maar uiteindelijk is alles terug in orde gekomen 🙂

Aflevering 6 serie The Rook ontbreekt ?

En hier zijn alle afleveringen van The Rook beschikbaar. Vanuit TV-Theek bezocht, niet vanuit mijn TV, want dat kan ook nog verschillen 🙂 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aflevering 6 serie The Rook ontbreekt ?

@Carat men was inderdaad al een tijdje op de hoogte van het ontbreken van aflevering 6 van The Rook. Maar door een iets algemener probleem met bepaalde series (ontbreken van afleveringen), hebben ze er een deel opnieuw moeten toevoegen. Men heeft me vanmiddag bevestigd dat ook deze aflevering later vandaag terug beschikbaar zou moeten komen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Carat
Experienced Meerweter
Berichten: 87
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Aflevering 6 serie The Rook ontbreekt ?

Tx @Suzy 

 

Ondertussen kan ik bevestigen dat we afl. 6 kunnen bekijken hebben. 


Gezien de reacties en andere posts over ontbrekende afleveringen lijkt dit wel een structureel (en vanuit gebruikersstandpunt) heel raar probleem.