De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afleveringen op Netflix stoppen te vroeg

Beantwoorden
vdmsven
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Nog geen reader's digest? :-) Primeur! A born reader! It's your second party!

Nu is het nog slechter dan ervoor. Vorige week konden we nog terug gaan en de laatste 2,5 min nog zien. Nu stopt hij elke keer en kunnen we het einde absoluut niet meer zien 😟

 

Ik heb nog niet geprobeerd om het automatisch afspelen af te zetten, aangezien wij deze functie veel gebruiken...

Tags (1)
Beantwoorden
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 97
De vlam zit erin. It's your third party! It's your second party! Netjes!

Da's juist !  Was ik vergeten te vermelden.  Terug in de aflevering gaan en verder kijken lukt ook niet meer.

Automatisch afspelen van nieuwe aflevering afzetten, maakt trouwens geen verschil uit.  Als dat uitzet, stopt de aflvering gewoon 2m30 vroeger.

Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 3550
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

@mathm ik heb jouw topic samengevoegd met het bestaande topic. Zo blijft alles wat centraal om op te volgen. 

 

Heb net doorgegeven dat het probleem niet opgelost lijkt te zijn. Bedankt voor jullie feedback! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
TSur
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Hallo

 

Bij ons identiek probleem. Het wordt ook erger. Sinds deze week ook bij meer shows en je kan het einde niet meer zien. Voordien kon je via alle afleveringen terug en dan het einde toch zien. Werkt nu niet meer. Verpest wel een beetje het kijken en de kinderen worden er horendol van. 

Bedankt om dit spoedig op te lossen. 

0 Likes
Beantwoorden
MrT1
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Hallo! Welkom! De kop is eraf! Gelezen en goedgekeurd! Hi there!

@Suzy wij hebben nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de digibox ook al herstart en me uit en ingelogd bij de Netflix app. Dit heeft echter niet geholpen...

0 Likes
Beantwoorden
Libin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom!

Helaas nog altijd hetzelfde probleem...

0 Likes
Beantwoorden
Hans
Experienced Meerweter
Berichten: 68
Happy New Year! Full speed writing! Al 25 duimen! De volle 100!

idem probleem

1min voor einde stopt de aflevering en gaat auto door naar de volgende afl

heel vervelend vind ik dat

je kan dus nooit het einde van de aflevering zien, 

0 Likes
Beantwoorden
Bert17
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Hey, jij weer! :-) It's your fourth party!

Dit probleem is nu al 2 maanden aan de gang... ik raad alvast iedereen af een tvbox te nemen want dit is echt irritant en de kinderen worden er boos van.

0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 3550
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Telenet heeft een update gekregen van Netflix dat het probleem sinds gisteren 28/04 definitief opgelost zou moeten zijn. Zouden jullie nog eens kunnen testen en jullie vaststellingen willen delen met ons?

Thanks! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 97
De vlam zit erin. It's your third party! It's your second party! Netjes!

@Suzy   Hier is het sinds gisteren (30/4) opeens opgelost !  Eindelijk The Serpent kunnen uitzien met de laatste 2 minuten erbij 🙂

Beantwoorden
vdmsven
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Nog geen reader's digest? :-) Primeur! A born reader! It's your second party!

Vandaag hebben de kinderen hun serie zonder problemen kunnen kijken tot het einde.

Probleem lijkt dus opgelost te zijn.

 

Bedankt.

Beantwoorden
Libin
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom!

Klopt. Het werkt. Bedankt!

Beantwoorden