24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
We kijken al een hele tijd Netflix via de tvbox en dit ging altijd goed tot een aantal dagen geleden.
Alle afleveringen stoppen voor het einde en dan kan ik enkel kiezen om naar volgende aflevering te gaan (automatisch naar volgende aflevering gaan al uitgezet). De laatste minuten kan ik dus niet meer zien, tenzij ik helemaal opnieuw begin en doorspoel tot het einde.
Dit probleem stelt zich enkel via de tvbox, via mijn iPhone lopen de afleveringen wel gewoon volledig uit.
Heb al geprobeerd eens uit te loggen bij Netflix en weer in te loggen. Ook tvbox al volledig opnieuw opgestart. Allemaal zonder resultaat.
Wat zou de oplossing kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nu is het nog slechter dan ervoor. Vorige week konden we nog terug gaan en de laatste 2,5 min nog zien. Nu stopt hij elke keer en kunnen we het einde absoluut niet meer zien 😟
Ik heb nog niet geprobeerd om het automatisch afspelen af te zetten, aangezien wij deze functie veel gebruiken...
Da's juist ! Was ik vergeten te vermelden. Terug in de aflevering gaan en verder kijken lukt ook niet meer.
Automatisch afspelen van nieuwe aflevering afzetten, maakt trouwens geen verschil uit. Als dat uitzet, stopt de aflvering gewoon 2m30 vroeger.
Hallo
Bij ons identiek probleem. Het wordt ook erger. Sinds deze week ook bij meer shows en je kan het einde niet meer zien. Voordien kon je via alle afleveringen terug en dan het einde toch zien. Werkt nu niet meer. Verpest wel een beetje het kijken en de kinderen worden er horendol van.
Bedankt om dit spoedig op te lossen.
@Suzy wij hebben nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de digibox ook al herstart en me uit en ingelogd bij de Netflix app. Dit heeft echter niet geholpen...
Helaas nog altijd hetzelfde probleem...
idem probleem
1min voor einde stopt de aflevering en gaat auto door naar de volgende afl
heel vervelend vind ik dat
je kan dus nooit het einde van de aflevering zien,
Dit probleem is nu al 2 maanden aan de gang... ik raad alvast iedereen af een tvbox te nemen want dit is echt irritant en de kinderen worden er boos van.
@Suzy Hier is het sinds gisteren (30/4) opeens opgelost ! Eindelijk The Serpent kunnen uitzien met de laatste 2 minuten erbij 🙂
Vandaag hebben de kinderen hun serie zonder problemen kunnen kijken tot het einde.
Probleem lijkt dus opgelost te zijn.
Bedankt.
Klopt. Het werkt. Bedankt!