Beantwoorden
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Airplay op Telenet Tv app werkt niet, app blijft hangen

Daarnet een bericht gekregen dat er een nieuwe test versie was van de telenettv app op testflight voor appletv. Dit was al nadat de testversie juist vervallen was.

Onmiddellijk de grootste pijnpunten getest.

Nog steeds werkt airplay niet

Nog steeds valt de app stil als je iets in homekit wil bedienen.

 

@Suzy Hoe lang gaat telenet ons nog uitlachen in ons gezicht voor ze hun klanten serieus nemen. Ik had van @HaroenR een privé bericht gekregen wat ik juist bedoelde, ik heb alles doorgegeven. En dan merk je dat er gewoon geen rekening mee gehouden werd. De problemen werden vroeger al gesignaleerd en toen werd het airplay probleem opgelost. Nu 2 jaar later is het opnieuw hetzelfde.

 

Ben ik nu echt te kritisch of zijn de ontwikkelaars gewoon onbekwaam in vergelijking met vrtmax en vtmgo.

 

Ik lees hier ook de problemen met de flow app, blijkbaar kan telenet niet zien waar de toekomst ligt.

 

Titel gewijzigd door Shaijen (mod) | Vorige titel: Telenet tv app op appletv

2 reacties
CaroO
Expert Moderator
Berichten: 33
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Airplay op Telenet Tv app werkt niet, app blijft hangen

Je kan best contact opnemen met de klantendienst, Christof. Dat kunnen we dit in detail bekijken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Airplay op Telenet Tv app werkt niet, app blijft hangen

@CaroO 

Als je de problemen signaleert aan de ontwikkelaars van de app, zou dit niet voldoende moeten zijn?

En wat voor zin heeft het als er toch geen rekening mee gehouden word. Er zijn hier zoveel mesen die klagen over de flow app, ik heb er ook nog voor betaald. Om te ontvangen en prijzen op te slaan is telenet goed maar om deftige apps te ontwikkelen is blijkbaar te veel gevraagd.

Er zijn in Belgie dus wel goede app ontwikkelaars want VTM en VRT hebben die, ook de streams app is heel goed.

Maar voor telenet blijkbaar geen prioriteit