24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Is er een gelijksoortig alternatief voor de vroegere ondertitels via 888 teletekst met de nieuwe TV Box ?
Uiteraard, je kan via het "knopje met de drie puntjes" naar "ondertiteling" gaan en dan naar "Nederlands- voor slecht horenden".
Groetjes
Evarist
Merci👍
Werkt blijkbaar niet bij mij. Ik heb ondertiteling slechthorenden ingeschakeld bij de nederlandse serie Flikken Maastricht op NPO (Nederlandse zender) maar geen ondertitels te zien
Gisteren werkten de ondertitels maar liepen niet synchroon. Ze kwamen zeker 10 seconden te vroeg.
@e10 heel even achteruit en terug vooruit, dan zou hij juist moeten staan.
Jos
@e10 hoe staan uw hoofdinstellingen dus niet de 3 puntjes maar home toets en dan sterretje.
Jos
Ja de instellingen staan goed. De ondertitels komen nu echter niet synchroon. Ze komen 10 seconden te vroeg.
@e10 awel even vooruit en achteruit, het is een bug dat moet opgelost raken, maar voorlopig behelpen kan zo.
Jos
Ben nu Flikken Maastricht op NPO aan het kijken (opgenomen) Instelling op slechthorenden maar geen ondertitels te zien. Vroeger geen probleem via 888.
Staat op slechthorenden.
@e10 eerst de knop 3 puntjes dan ondertiteling selecteren en ok, dan hebt u nog niets ik weet het even vooruit en achteruit en dan is ze er wel, ik heb dit altijd met opnames bbc entertaiment.
Jos
Bedankt maar helpt niet. Op NPO spreekt men enkel over 888