Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Apps & AirPlay

De huidige apps op de TV-Box zijn YouTube & Netflix. Zijn er plannen voor meer apps en hebben jullie suggesties? Die van mij zijn Twitch  & Amazon Prime Video. Nu aangekondigd is dat meer tv’s ondersteuning krijgen voor Apple AirPlay, zou dit ook een mogelijkheid zijn om te implementeren in de TV-Box? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
8 reacties
Ex-Netweter
 

Apps & AirPlay

@m-jan20 hebt u geen smart tv of pc gekoppeld aan tv dan kan u voorlopig daar verder met de app die u mist.

Jos

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Apps & AirPlay

Zeker hoor! En u bent precies grote fan van pc aan tv te hangen Smiley Erg vrolijk ik niet echt Gefrustreerde smiley. Ik kan inderdaad zo wel verder, maar zou toch handig zijn als alles in 1 zat! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Apps & AirPlay

@m-jan20 dat komt omdat ik met breimachines,  3d printer,  enz, bezig ben, zo kan ik alles heel groot weergeven, zeker voor kleine onderdelen is dat heel intressant. ook staat op de pc veel muziek films fotos enz, dus ideaal voor weergave.

ik heb nog wel een andere pc voor gewoon te doen.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Apps & AirPlay

@m-jan20 voor al die apps op de box moeten ze ook licenties betalen, de vraag is of de vraag naar zo apps van bepaalde aanbieders wel de licentie aankoop rechtvaardigd en de kosten nodig gemaakt worden door telenet.

vraag me dit af en of dat wel compatibel is met die box die nu getest word.... worden de gebruikte video en geluid codecs van die apps ook ondersteund op de box.

allemaal dingen die telenet enkel weet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Apps & AirPlay

Hmmm, Amazon Prime brengt toch ook gewoon een app uit voor Apple TV. Denk niet dat Apple hiervoor betaalt hoor... is toch gewoon win-win situatie zou je denken. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Apps & AirPlay

toch moeten ze daarvoor betalen, voor de gebruikte codecs moeten die ook betalen voor gebruik jaarlijks.

een apple tv doet dit ook maar meld dit niet, die hebben miljoenen genoeg denk ik, die verdienen meer dan dat het hen kost, daar alleen al zie je het verschil in prijs van de films denk ik ook.

dat google misschien minderwaardige codecs gebruikt dan apple en de server waar de films opstaan ook kleiner is bij google als bij apple ofzo.

moet ergens een verschil zijn dat die prijs weerspiegeld.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

Apps & AirPlay

iTunes, Amazon en andere streamingdiensten mogen er inderdaad in de toekomst ook bij komen.  Geen must, maar altijd leuk. 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Apps & AirPlay


@Master-Magic  schreef:

toch moeten ze daarvoor betalen, voor de gebruikte codecs moeten die ook betalen voor gebruik jaarlijks.

een apple tv doet dit ook maar meld dit niet, die hebben miljoenen genoeg denk ik, die verdienen meer dan dat het hen kost, daar alleen al zie je het verschil in prijs van de films denk ik ook.

dat google misschien minderwaardige codecs gebruikt dan apple en de server waar de films opstaan ook kleiner is bij google als bij apple ofzo.

moet ergens een verschil zijn dat die prijs weerspiegeld.


De welbesproken “Apple-taks” 😉


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes