Beantwoorden
IDX4300
Freshman Beetjesweter
It's your ninth party! It's your eighth party! It's your fifth party! Pageturner!

Beeld buffert bij IP box na 10 minuten voor even.

Ik heb een nieuwe tv box Deze is rechtstreeks aangesloten op de router via een kabeltje Cat6

Als ik de tv opstart begint het beeld telkens na ongeveer 10 minuten te flikkeren gedurende een klein minuutje Daarna is het beeld heel de avond goed ...soms heb ik buffer ladingen voor een klein ogenblik 

Ik heb de nieuwe tv box al verschillende maanden

Ik kan  wel terug spoelen en een goed beeld hebben na de flikkeringen om te kijken wat ik gemist heb

2 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Test eens de stroomstekker eens in ander stopcontact en kijk eens naar de Hdmi kabel na 

Heb je goede wifi doe een test met de wifi verbinding 

kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@IDX4300 Zet je TV-box in slaapstand i.p.v. volledig af te sluiten ,Zo blijft de verbinding vaak stabieler, en is de “opstartfase” vermeden.

Dit kan je doen in de settings van uw TV-Box. Probeer ook eerst de  TV-box op te starten en dan na een tijdje pas uw TV. 

Maar ik vermoed dat de slaapstand afzetten ook wel gaat helpen vermits dit alleen gebeurd bij het opstarten. 

Heb je een 4K tv of een 1080p? Want dit kan ook het probleem zijn. Bij het opstarten doet de TV-box en TV een check naar de resolutie.

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.