24747
netweters
|
152253
antwoorden
|
20683
vragen
|
Idd, we kunnen opnames enkel bekijken op TV toestel waar box is op aangesloten... in een andere ruimte, bv. slaapkamer kan dit niet...
@igvfer Mijn vraag gaat over beschikbaarheid van een bijkomende TV Box... gewoon niet aan te geraken...
En neen, een tweede afhalen of bestellen kan niet...
@Cie Het was mij blijkbaar ontgaan dat er geen te krijgen zijn. Ik heb er ook geen behoefte aan, ik gebruik nog de oude digicorder/box, vandaar. Maar ze hebben nu terug een gans jaar om het op te lossen 🤔
@patrick37 schreef:@Cie er is op dit moment geen mogelijkheid om aan een tv box te geraken.
"Geen mogelijkheid" zou ik ook niet zeggen. Eerder "moeilijk verkrijgbaar" ...
Ik heb vorige maand mijn nichtje geassisteerd bij een verhuis (FritzBox achter een CV8560E).
Op eenvoudige vraag kregen we van de technieker zonder probleem de E-router.
De bestaande TV-box werd mee verhuisd naar de nieuwe locatie.
Abonnement: KLIK
Op advies van de technieker een 2de TV-Box gaan vragen in de Telenet shop (Ronse).
Daar werd de bestelling genoteerd, de TV-Box zou opgestuurd worden met b-post, en er werd gezegd dat het tot 2 weken kon duren.
Groot was de verbazing toen b-post de volgende dag aanbelde met de nieuwe TV-Box.
De TV-Box is dus wel nog verkrijgbaar, maar de voorraad blijkt beperkt te zijn, m.a.w. "moeilijk verkrijgbaar" 🤔 ...
@m-jan20 schreef:
@igvfer schreef:@Cie TV-box bestaat en kan je niet gewoon een 2e gaan afhalen in een Center?
Of mis ik iets.
Als bestaande klant kan je er al een jaar niet aangeraken, als nieuwe klant inderdaad wel perfect op voorraad in de centers 😕
Wij hebben 2 weken terug 10 TV-boxen binnengekregen... De eerste lading sinds maart!
Ze liggen dus bij centers zeker niet voor het grijpen, ook niet voor nieuwe klanten ...
.