24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
@Cie schreef:en ook:
Dat is een artikel van 2019 waarin gemeld werd dat het zou moeten werken en er tijdelijk een probleem was. Zoals vermeld heb ik dit getest en ik heb vanuit de tv app een opname kunnen casten naar een tv met een Chromecast.
@Wheng schreef:
@Cie @m-jan20 Dat is gek. De titel van beide artikels is hetzelfde. Op het eerste zicht is het ook hetzelfde artikel maar de link die jullie posten is van de business site en de link die ik poste van de gewone site.
@Suzy kan je dit doorgeven?
@Wheng ik heb het ondertussen doorgegeven! En ter informatie: vaak is er voor het residentiële artikel ook een business artikel voor hetzelfde onderwerp. Af en toe zijn er wel verschillen, uiteraard waar nodig en correct. 😉
Dus abonnement opzeggen en aanmelden als nieuwe klant, en je hebt de tv box? 🙁
Triest eigenlijk dat bestaande klanten zo in de kou moeten staan
@stefanu als er te weinig stock is, wat zou je dan zelf doen, telenet kan er niet aan doen dat de fabriek waar ze gemaakt worden de onderdelen niet kunnen geleverd worden en ze heel traag geleverd worden en met kleine aantallen.
telenet had ook niet kunnen denken dat corona zo in de industrie zou indeuken, iedereen heeft ermee te maken....
Nieuwe klanten krijgen ze wel. En in Nederland gebruiken ze dezelfde, en daar is geen probleem.