Beantwoorden
MarcG
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
De 3 wijzen! TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Primeur!

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

Beschrijvingen (korte inhoud - uitleg) van films, serie's, programma"s ... zijn vaak niet meer te zien op de tv-gids. Is dit een error of een besparingsmaatregel?

10 reacties
Ex-Netweter
 

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

@MarcG ik heb dit ook ondervonden, soms enkel vermelding van acteurs, bij oudere series is het nog wel ok.

Jos

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

Dit is volledig los van Telenet. De TV-Gids geeft gewoon weer wat zenders aan Telenet doorgeven. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

@m-jan20 op de telenet app is er meer info van programma's te zien, vrees dat de EPG niet goed doorkomt op de telenet box of zouden er 2 bronnen zijn van epg voorziening, 

merk op de telenet app op sommige zenders ook geen EPG meer sinds 2 weken sinds de kerstvakantie.

bv de Waalse zenders La Une en La Deux, BBC One HD en nog enkele.

vrees dat er ergens een fout zit in de EPG aanvoer.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

@Master-Magic het word tijd dat het gemeld word, enkel vermelding van acteurs is nooit geweest, ik vond de uitleg al heel kort dacht meer aan plaatsgebrek, maar nu niets meer bij veel zenders, zal straks es bellen.

Jos

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

@Master-Magic ik heb zoals beloofd gebeld, en de serie's met zenders doorgegeven, ook gemeld dat het op de zelfde zender verschild per uitzending,  kreeg zo een antwoord van, bij flikken maastricht staat politieserie is dat niet genoeg, heb dan meer aangedrongen dat het bij films ook is en dat het is sedert 21 december voor zover ik het kon nazien, ook gemeld dat er via de app wel meer uitleg is, kreeg ik weer antwoord die app bestaat nog ni enz enz, veel wijzer zijn we niet, of hij het al dan niet zal doorgeven weet ik niet, heb beloofd binnen 14 dagen terug te bellen als het probleem blijft duren.

Jos

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

Dat is een goede .; besparingsmaatregel..

MarcG
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
De 3 wijzen! TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Primeur!

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

Ik dacht het niet in dit geval 😉

0 Likes
Ex-Netweter
 

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

@MarcG @Master-Magic @m-jan20kijk het eens na ik vermoed dat het opgelost is toch zeker de zenders die ik gebruik zelfs bij npo1

Jos

MarcG
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
De 3 wijzen! TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Primeur!

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

Inderdaad.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Beschrijvingen van films, serie, programma"s ...

@MarcG weer een bug minder die mag geschrapt worden door telenet, mag ook eens gezegd worden.

ze lossen wel degelijk bugs op.

Jos

0 Likes