Beantwoorden
Jotess
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

Hallo,

 

Sinds kort een gaming pc aangeschaft en als ik deze gebruik, of hem maar gewoon aanleg terwijl wij tv zien krijg ik af en toe,"netwerk problemen en veel dat ik een paar seconden geen klant en beeld freeze krijg" op tv. Beide zijn aangesloten via netwerk kabel. Abo is wigo al internet 300 streamz enz. Groeten John

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Tv box freez als ik op gaming pc zit

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

@Jotess  


@Jotess  schreef:

Hallo,

 

........(knip),"netwerk problemen en veel dat ik een paar seconden geen klant en beeld freeze krijg" op tv. Beide zijn aangesloten via netwerk kabel. ......(knip) Groeten John

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Tv box freez als ik op gaming pc zit


@Jotess 

Hoe is deze netwerk kabel dan aangesloten? is dit rechtstreeks aan de modem van telenet zelf of heb je er nog iets tussen staan? Heb je dus meer info over je netwerk opstelling? Want met een kabel is alles aangesloten dat kan aan alles aangesloten zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jotess
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

Goede morgen,

De beide toestellen zijn aangesloten direct op mijn modem CH7465LG-TN. Game pc met een UGREEN Cat7 Ethernet Kabel, tv box met een gewone ethernet kabel. 

Alvast bedankt, groeten John

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

@Jotess  

Dus je bent rechtstreeks met de modem verbonden dus je zou een goede verbinding moeten hebben. heb je de modem al eens uitgetrokken en deze eens herstart ? ls je de pc enkel aan zet is er dus geen probleem of als je enkel de tv box aanzet heb je ook geen probleem ? Het is dus enkel op het moment wanneer de tv al aanstaat en je de pc erbij aanzet dat dit probleem komt? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jotess
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

Inderdaad rechtstreeks op de modem en allebei apart geen probleem. Modem al terug heropgestart maar probleem blijft.

Alvast bedankt

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

@Jotess  

Gewoon eens even iets 'raars doen'. Verwissel je kabels eens van poort in de modem. Dus die van de pc in de poort waar nu de tv box in steekt en de tv box waar nu de pc in steekt. Gewoon eens om te zien of het geen poort probleem kan zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jotess
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

Hallo Patrick probleem blijft hoor zeer raar. Toch bedankt mvg John

0 Likes
nickw
Experienced Meerweter
Berichten: 104
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

@Jotess 

Download de nieuwste drivers voor je netwerkkaart.

 

Doe geen upgrade maar uninstall je huidige drivers volledig in device manager/programs and features. Installeer pas na het hebben heropstarten van je pc de nieuwe drivers.

 

Ik heb jaren geleden meegemaakt dat de nic van mijn laptop al mijn apple airports deed uitschakelen, no joke. Het installeren van nieuwe drivers did the trick.

Jotess
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Bevroren beeld TV-box bij gebruik gaming PC

Hallo,

 

Bedankt voor de hulp ik probeer dit. groeten John

0 Likes