24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hallo,
Ik heb een Bose 3-2-1 systeem, maar ik krijg het niet gekoppeld aan de STB, alhoewel ik steeds het juiste modelnummer ingeef, nl: AV 3-2-1.
Iemand soortgelijke problemen?
Grtz
Zelfde probleem met Bose Sole 15 soundbar... werkte perfect met de oude Digicorder.
Met de nieuwe TV-BOX kan ik de Bose afstandsbediening niet koppelen aan de TV-box en de TV-box ziet de Bose niet; niet automatisch, niet handmatig...
Telenet weet geen oplossing. Bose voorlopig ook niet....
Het is de nieuwe tv-box. De installateur had het kunnen koppelen. Om een of andere reden was de software de versterker kwijt en wou ik die op dezelfde manier terug koppelen, maar dat lukt niet meer.
Dat werkt niet. Toch bedankt.
De truuk met stikker nr PS3-2-1. werkt jammer genoeg niet ....
Net zelf getest en de oplossing van andere topic werkt inderdaad.
Ook een av 3 2 1. Je kiest automatische koppeling, probeert en kijk goed naar scherm van bose. Bij een van de auto koppelingen gaat vol + 1x werken, bij deze kies je ja en werkt perfect dan
Hallo,
Net nog eens de autokoppeling geprobeerd en het werkt. Ligt misschien aan een update.
Dat gaat wel maar je moet het handmatig doen en meerdere keren herhalen zowel met cinemate 15 als de soundtutch 300 maar het vraagt geduld bij mij vond hij het na de derde poging !
Idd, ook misschien 30x moeten proberen, maar elke terug opnieuw met automatisch, dan ok, dan de volume zien gaan, gaat het niet opnieuw en neen kiezen, want zoals geopperd hier met ja lukte het niet.
dus blijven proberen, en dan op een gegeven moment ging het wel, dan ok en ja, en toch nog 3x keer moeten proberen terwijl het volume ging, en dan bij bevestiging toch niet werken achteraf.