Beantwoorden
RudyBoumon
Professional Weetjesweter
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

CS2400 foutmelding op TV-box IP in apps Netflix/Disney+

Ik heb sinds vandaag de nieuwe tv box het kleine type zonder coax kabel, maar de Netflix App wil niet werken ik krijg controleer u internet verbinding CS2400 

disney + heeft ook deze foutmelding en youtube ook, wat kan ik doen om dit op te lossen aub?? 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Foutmeldingen bij de apps op nieuwe tv box

6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

@RudyBoumon 

Hoe is je IP tv box verbonden aan het internet ? 

Hier is een zelfde tv box maar heb deze met kabel verbonden en hebben dit probleem nog niet voor gehad. Dus misschien eens overwegen te verbinden met de kabel in plaats van wifi te gebruiken. 

Als die al met een kabel is verbonden wat is dan je opstelling ? Dus tv box en dan aan de modem rechtstreeks of heb je er een router tussen ? 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RudyBoumon

De onze met een utp kabel internet 🛜 maar heb Eén fabriek herstelling gedaan die zelfde avond en toen werkte de Apps wel zoals het hoort Netflix ,youtube enzz.

bij mijn vrienden in de straat was het beter zijn mensen van 75 j en ik liet een technieker komen omdat ze recht hadden op 2 nieuwe tv boxen want ze hadden nog de zeer oude. Daar heeft de technieker die nieuwe aangesloten en dan moesten deze 2 uur activeren zei hij en de rest konden ze zelf doen maar die mensen kunnen dat niet dus kon ik het oplossen. Knap van telenet 5 euro opslag maar de diensten gaan erop achteruit. Dan zijn ze al klant van het eerste uur he!!!

DarkSins
Freshman Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Hier ook een probleem met Netflix via TV-box.  Cirkeltje blijft draaien en dan zegt hij "geen internetverbinding".  In de netwerkinstellingen van Netflix staat weldegelijk "geconnecteerd".  Ik vertik het om mijn box naar fabrieksinstellingen te zetten.  Dat is een workaround, GEEN oplossing! 20240830_080013.jpg20240830_080035.jpg

luc55
Professional Allesweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

We lezen hier af en toe dat niet overal de ip tv box perfect werkt en dat de mensen weer terug moeten naar een tv box met coax kabel

Dat ziet hier weer een geval uit

De technieker heeft zijn best gedaan maar als de internet verbinding niet optimaal is zal het niet goed werken

RudyBoumon

Raar allemaal want telenet internet is toch snel genoeg? 
in vind het wel raar dat ik nu zonder onze one met enkel all internet +tv iconic ik een sneller internet krijg dan toen ik nog one had?

maar onze ip tv box werkt super goed verbonden met utp kabel.

luc55
Professional Allesweter
Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Ja de de one is trager tegen de all internet  dit is geweten snelheid 3.png