Beantwoorden
Jantje1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Defecte digicorder vervangen tv-box

Is het nog steeds zo dat defecte digicorders vervangen worden door digicorders? 

Of zijn ze inmiddels door de voorraad heen?

 

Mijn digicorder maakt wel wat 'click of death' geluiden, dus ik vermoed dat het niet lang meer zal duren.

 

Ik had graag een tv-box gehad omdat ik deze netjes kan wegwerken achter de wall-mounted tv.

 

Echter vind ik het jammer dat Telenet 35 euro vraagt om over te gaan naar een tv-box. Zelfs al gaat het over een vervanging van een defect toestel?

 

Gehuurde digicorders kunnen toch worden opgezegd? (En zogezegd een DTV lijn hebben om te kijken via CI+) Om vervolgens de huur aan te gaan van een tv-box?

 

0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Defecte digicorder vervangen tv-box

@Jantje1 

Er is geen sprake van een voorraad. Er zijn een hoop klanten die de tv-box niet kunnen gebruiken en die moeten toch klant kunnen blijven.

Je gaat dus niet te laat komen voor een digicorder.

Over de 35 euro: Het blijft 35 euro, maar in vergelijking met wat je maandelijks betaalt aan Telenet kan dat ook het einde van de wereld niet zijn.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Defecte digicorder vervangen tv-box

@Jantje1 De toets:

Ga naar een Telenet center en leg je strategie uit. Vraag bevestiging dat je op die manier geen 35 euro moet betalen. 

0 Likes