Beantwoorden
Truckie
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Digibox

Hallo wij kunnen opeens niets meer opnemen . Digibox is verbonden en mijn clou is maar 20% vol dus daar ligt het niet aan . Als ik test dan zegt hij da alle verbi dingen goed zijn . Maar volgens telenet is mijn verbinding niet goed en moet er een technieker langs komen . 

2 reacties
Marc9820
Freshman Veelweter
Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Digibox

Heb je er de stroom al eens afgehaald voor een 15 tal seconden en dan terug opstarten? Helpt dat niet, morgen klantendienst bellen, hier kunnen we anders niets doen voor jou.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Digibox

Aangezien je het over cloud opnames hebt vermoed ik dat je een TV-box hebt en geen Digibox? Op een Digibox kan je sowieso niets opnemen.

Kijk eens na of je op de Telenet TV-app of telenet.tv wel nog opnames kan inplannen.

Werkt het daar ook niet dan is er iets mis met je abonnement. Dat moet Telenet oplossen.

Werkt het daar wel dan is er mogelijk iets mis met de TV-box of zoals Telenet suggereert de verbinding. In dat geval zou ik eerst proberen de TV-box & de modem te herstarten (stroom afkoppelen en na enkele seconden weer aansluiten).

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.