Beantwoorden
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 270
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Disney+ app op Telenet TV-box

@Suzy wanneer volgt Telenet?

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-voegt-films-en-series-disney-toe-op-bruikleendecoder/

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: Wanneer Disney + app op de Telenet TV-box?

0 Likes
39 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Disney+ app op Telenet TV-box

@TRL Veel succes ermee, wat ga je doen als je binnen een grote twee jaar geen android updates meer krijgt en je apps niet meer werken. Bij apple krijg je veel langer updates.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Disney+ app op Telenet TV-box

@Christof75 

Je moet zowizo een tv kopen, dus zit je er altijd mee... Ook jij moet bij jouw tv een apple tv mediabox kopen, tis niet dat apple tvs op de markt heeft. Dus ook jij zit met 2 aankopen.

Als @TRL bv zen android tv niet meer update, kan hij alsnog een mediabox kopen van gelijk welk merk. De ene meer ondersteuning dan de andere.

Nu komt het zodanig over van: omai dien tv.. koop apple tv, omai die mediabox, koop u nen apple tv... Zo klinkt het steeds alsof mensen een apple TVscherm moeten kopen. Klinkt toch ni logisch? Als mensen twijfelen tussen mediaboxen, kan je inderdaad je voorkeur uiten en staven waarom. (Dit bedoel ik op geen enkel slechte manier he🫶✌️🙏)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 270
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Disney+ app op Telenet TV-box

och, de voorspelbare reactie van een Appel fanboy, alles wat Android is gaan we lekker bashen.

als jij dat denkt moet je dat vooral denken van die updates, maar het slaat nergens op mijn oude Android Smartphone van 6 jaar oud werkt nog steeds en alle apps worden nog steeds bijgewerkt 😁 maar ochja het gekende verhaaltje van de fanboy's niet 😉

als jij vooral voor het apple logo wil betalen is da u goed recht en want ik met mijn geld doe ook 😉

by the way mijn buurman heeft 1 van de eerste modellen van Sony Android TV (gekocht in 2015) de voorloper van de Google TV en alles werkt nog steeds uitstekend 😁 en de apps krijgen nog steeds updates zelfs Android zelf word nog bijgewerkt 🎉

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Disney+ app op Telenet TV-box

@TRL 

Ja ik ben een apple fan boy.

Dat wil niet zeggen dat je hier nonssens moet verkopen, ik heb zelf zo'n Sony, dus spreek uit ervaring.

Ik bash niet op android, iedereen heeft de vrij keuze maar ik zou je aanraden om eens bij een fanboy te kijken hoe alles werkt.

En je betaald geen premium voor het apple logo maar voor het ecosysteem van apple. Sommige vinden het ambetant maar bij apple krijg je veel en lang updates, zo is er de recente update waardoor gebruik van Matter 1,0 mogelijk is. Matter zou er moeten voor zorgen dat googlegebruikers nu dezelfde privacy en veiligheid hebben als apple gebruikers.

En voor je android phone, apps die updaten is niet hetzelfde als systeemupdates, ik hoop dat jij geen banking apps staan hebt op je phone.

Wat een apple tv betreft zijn er echt zoveel voordelen als je een iphone of ipad gebruikt, maar het is moeilijk allemaal uit te leggen als je niet in dat ecosysteem zit.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 270
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Disney+ app op Telenet TV-box

moest u ervaring hebben met een Google TV of Andriod TV zou je hier ook zo geen onzin uitkramen over updates 🙄 de topic was Disney + op de TV box maar ik heb in mijn post Apple tv vermeld en heb blijkbaar op u lange tenen getrapt 😉

dat jij bijna in al u wat hier post Apple vermeld of een product van opdringt daar heeft niemand een boodschap aan enkel u ego.

 

en nu graag on topic 😉

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Disney+ app op Telenet TV-box

Apple heeft één groot nadeel: het is een gesloten systeem. Dat wil ik niet.

Het Os van Apple is ook maar een linux kloon, net zoals Android een linux kloon is, en als ik het goed voor heb is Microsoft met Windows ook in die richting aan het eveolueren.

Met een 'eigen' systeem is het natuurlijk gemakkelijk om alles af te schermen.

Als ik geen rekening hou met mijn eerste zin hierboven, dan zou ik allicht nog altijd niet voor een Apple product gaan, want die zijn me te duur. Een zelfde functionaliteit heb je met een goekoper Android toestel. 

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 514
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Disney+ app op Telenet TV-box

@janne_man 

Ik ben volledig akkoord met @janne_man en heb ook geen Apple produkten.

Wat wel mijn gevoel is is dat Apple erg geschikt is voor mensen die er niets van kennen.

Als zij kiezen voor Apple vind ik dit begrijpelijk en misschien voor hen de beste keuze.

Apple neemt je meer met het handje en het gesloten systeem zorgt voor meer eenvoud en veiligheid.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Disney+ app op Telenet TV-box

@Santa Sorry maar ik denk dat ge u toch een beetje vergist. Dat het systeem gesloten is juist en een voordeel naar veiligheid en privacy.

Als je android gebruik heb je niks van privacy, als uw gegevens worden verkocht.

Met de intrede van Matter zal dat toch een beetje veranderen voor diegene met nest producten.

Zoals ik reeds aanhaalde betaal je bij apple voor kwaliteit en het ecosysteem. Mensen die apple niet gebruiken zien dat niet en onervaren gebruikers zullen het ook niet gebruiken.

Er zijn zoveel voordelen, zoals imessage, facetime, airdrop en natuurlijk de afgeschermde app store als lijkt het in 2023 spijtig genoeg verandering op komst. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Disney+ app op Telenet TV-box

@TRL Voor je begint over onzin uitkramen, kijk eerst naar jezelf, ik heb hier zo'n sony staan maar ik gebruik het niet wegens te onhandig, te traag. Ik denk dat jij niet weet waarover je praat anders zou je hier niet zitten zagen over de disnayapp op de tv box. De apps op de tv box lopen soms meer vast dan dat je ze kan gebruiken.

Met de ervaringen dat ik heb ga ik toch zeker geen android aanraden, en als ik dat doe raad ik de goedkope mi box aan van xiaomi, die valt van niet hoog en kun je alle twee jaar vervangen

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Disney+ app op Telenet TV-box

off topic

Elk digitaal toestel is een bron voor kwetsbaarheid en schending van de privacy, tenzij je het toestel nooit aanzet. Doordat de Apple producten in een gesloten systeem zitten, zijn ze uiteraard minder kwetsbaar. Ze zijn dan wel gevoeliger voor de onrechtmatige handelingen van Apple zelf (vb. trager laten werken omdat ze een zekere ouderdom hebben). Deze onrechtmatige handelingen dwingen de Europese overheid om Apple bepaalde zaken op te leggen (o.a. de verplichting om ook buiten Apple om aankopen en installaties toe te laten).

Weet je wel hoeveel je betaald voor je Apple toestel? Je hebt de aankoopprijs en dan nog eens 30% op elke in app aankoop die je doet. Als er dan eens iemand voorziet om buiten Apple om te betalen, vliegt die direct in de ban en wordt onbereikbaar op Apple.

De digitale wereld heeft alle elementen in zich om privacy te schenden. Het probleem is niet om het één of ander van iemand te weten. Het probleem is de verzameling van gegevens die men over iemand weet. De wereld van George Orwell 1984. Met uw ipad, iBook, mac, ... ga je op het internet, je laat sporen achter net zoals je dat met elk ander systeem zult achter laten. 

Om uw woorden te parafraseren: Mensen die Apple gebruiken zien niet in hoe Apple hun in de tang houdt en hun financiëel uitbuit.

Neen eerlijk, wil je een Apple product gebruiken, doe het. Wil je het niet gebruiken, gebruik het niet. Alles heeft zijn voordeel, alles heeft zijn nadeel. De waarde die iemand hecht aan van voor- en nadelen zijn zeer subjectief. Wat ik goed vind, vind jij maar slecht en wat jij goed vindt, vind ik maar slecht. De doodnormaalste zaak, wat zou de wereld anders eentonig zijn.

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 270
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Disney+ app op Telenet TV-box

proficiat u heeft het laatste woord! en nu on topic graag. 🙄

0 Likes
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 270
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Disney+ app op Telenet TV-box

en moest er op de zelfde tv inplaats van Sony een Apple logo staan zou het fantastisch zijn niet 😉 ook al kost de tv dan 4000€ dan nog koop je het want het is van u geliefde merk, de iPhone 15 voor 2000€! allen daarheen want anders hoor ik er niet meer bij 😁

het verwonderd mij dat de zin "ik kan het mij permeteren en jij niet" nog niet de revue gepasseerd is...

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 514
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Disney+ app op Telenet TV-box


@Christof75  schreef:

@Santa Sorry maar ik denk dat ge u toch een beetje vergist. Dat het systeem gesloten is juist en een voordeel naar veiligheid en privacy.


Dat zeg ik toch!! Lezen wat ik schrijf aub!! Amaai??

....het gesloten systeem zorgt voor meer eenvoud en veiligheid.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Disney+ app op Telenet TV-box

@TRL 

We kunnen meningen en verschillen typen, maar elkaar blijven bashen moet ook weer niet he 😉

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 270
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Disney+ app op Telenet TV-box

@DeLLiAnO ik kan er niet aan doen dat hij zich aangesproken voelt, ik was on topic bezig... 😉