24753
netweters
|
152362
antwoorden
|
20695
vragen
|
Elke dag komt er juist voor 13u een melding voor te updaten. De TV-Box draait allang versie 5.12 (wat op dit moment de recentste is).
We hebben pas een maand die TV-BOX en iedereen in huis wil terug naar de oudere digicorder.
Is dat een bug in die versie 5.12...of is dat anders op te lossen.
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Elke dag een update melding [5.12]
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat kan een bug zijn doordat je update niet correct doorkomt. Heb je die met kabel of wifi verbonden? Anders eens stekkers eruit en herstarten. Kijk dan of je update wel goed binnen komt.
Als je echt wil ga naar een Telenetcenter voor een digicorder en breng de tv box terug.
Maar wil je enkel terug omdat de update blijft hangen ?
De stekker gisteren er al eens een half uur uit gehaald. Maar vandaag weer een update melding terwijl die 5.12 al draait.
Momenteel draait hij via een UTP kabel. Diagnose geeft ook geen probleem weer.
Wie weet is een factory reset een oplossing 🙂
Heb je "nu updaten" aangeklikt of Uitstellen.
Als je Uitstellen klikt "omdat hij al op 5.12 staat" is het logisch dat hij dat blijft vragen.
Wij hebben hier al 6 jaar een TV-box en ja in het begin is het een beetje (vloeken en) je weg zoeken.
Ik zou volhouden en op de duur ga je van dit kastje houden. (een beetje overdreven).
Maar als je terug wil naar de Digicorder dan moet je je niet bezighouden met die update maar in een Telenet Center je TV-box terug omruilen naar een Digicorder.
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/telenet-winkelpunten
Hier komt alvast nooit nog een Digicorder meer in huis....
Geen idee waar het thuisfront momenteel op gedrukt heeft. Morgen ben ik zelf thuis en zal dan nogmaals op updaten duwen dan ben ik zeker.
ik denk dat jij weet waar de telenet winkels zijn,je hebt de kabels uitgetroken.
en werkt niet.
Als het nogmaals gebeurd bel naar de telenet klantendienst .015 66 66 66
Aangaande tv box als jij beter voelt met de digicorder ga gerust terug werken
nog heel goed.
Zelfs na factory reset krijg ik elke dag die update vraag... denk dat ik die tvbox laat omruilen. Dit werkt alleen maar frustrerend
Je kan ook bellen dan sturen ze een toestel op
Een lang leven hebben de toestellen zo te horen niet dan moet je niet elke keer verplaatsen
en terug sturen met een label
Die toestellen hebben een perfect leven. Hier al sinds de begin een tv box en nooit een probleem gehad. Het is gewoon de pech dat nu een bepaalde bug in die tv box zit ja dat kan. Maar anders is er geen enkel probleem mee.
Heb je zelf al ene geprobeerd ...? Nee dan eens doen dan zul je versteld staan dat ze lang mee gaan.
Ik heb de TV-BOX omgeruild voor een andere TV-BOX.
Probleem is niet meer voorgekomen.
Allemaal bedankt om me te helpen