Beantwoorden
Cygie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

Schermafbeelding 2024-09-12 130010.png

 

Elke dag komt er juist voor 13u een melding voor te updaten. De TV-Box draait allang versie 5.12 (wat op dit moment de recentste is). 

We hebben pas een maand die TV-BOX en iedereen in huis wil terug naar de oudere digicorder.

 

Is dat een bug in die versie 5.12...of is dat anders op te lossen. 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Elke dag een update melding [5.12]

 

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6194
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

@Cygie 

Dat kan een bug zijn doordat je update niet correct doorkomt. Heb je die met kabel of wifi verbonden? Anders eens stekkers eruit en herstarten. Kijk dan of je update wel goed binnen komt. 

Als je echt wil ga naar een Telenetcenter voor een digicorder en breng de tv box terug.

Maar wil je enkel terug omdat de update blijft hangen ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cygie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

De stekker gisteren er al eens een half uur uit gehaald. Maar vandaag weer een update melding terwijl die 5.12 al draait.

Momenteel draait hij via een UTP kabel. Diagnose geeft ook geen probleem weer.

 

Wie weet is een factory reset een oplossing 🙂

0 Likes
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 627
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

@Cygie 

Heb je "nu updaten" aangeklikt of Uitstellen.

Als je Uitstellen klikt "omdat hij al op 5.12 staat" is het logisch dat hij dat blijft vragen.

Wij hebben hier al 6 jaar een TV-box en ja in het begin is het een beetje (vloeken en) je weg zoeken.

Ik zou volhouden en op de duur ga je van dit kastje houden. (een beetje overdreven).

Maar als je terug wil naar de Digicorder dan moet je je niet bezighouden met die update maar in een Telenet Center je TV-box terug omruilen naar een Digicorder.

https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/telenet-winkelpunten

Hier komt alvast nooit nog een Digicorder meer in huis....

0 Likes
Cygie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

Geen idee waar het thuisfront momenteel op gedrukt heeft. Morgen ben ik zelf thuis en zal dan nogmaals op updaten duwen dan ben ik zeker.

 

 

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 453
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

@Cygie 

ik denk dat jij weet waar de telenet winkels zijn,je hebt de kabels uitgetroken.

en werkt niet.

Als het nogmaals gebeurd bel naar de telenet klantendienst .015 66 66 66

Aangaande tv box als jij beter voelt met de digicorder ga gerust terug werken

nog heel goed.

0 Likes
Cygie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

Zelfs na factory reset krijg ik elke dag die update vraag... denk dat ik die tvbox laat omruilen. Dit werkt alleen maar frustrerend 

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Berichten: 3984
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

Je kan ook bellen dan sturen ze een toestel op

Een lang leven hebben de toestellen zo te horen niet  dan moet je niet elke keer verplaatsen

en terug sturen met een label

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 6194
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

@luc55 

Die toestellen hebben een perfect leven. Hier al sinds de begin een tv box en nooit een probleem gehad. Het is gewoon de pech dat nu een bepaalde bug in die tv box zit ja dat kan. Maar anders is er geen enkel probleem mee. 

Heb je zelf al ene geprobeerd ...? Nee dan eens doen dan zul je versteld staan dat ze lang mee gaan.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cygie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Elke dag een Software-update (5.12) beschikbaar.

Ik heb de TV-BOX omgeruild voor een andere TV-BOX.

Probleem is niet meer voorgekomen.

Allemaal bedankt om me te helpen