Beantwoorden
Dume
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Energie verbruik TV box

Deze vraag is ooit al eens ter sprake gekomen (onderwerp afgesloten inmiddels) maar een sluitend antwoord is er nooit gekomen. Hoeveel een TV box in stand by verbruikt is min of meer te achterhalen, met trouwens vaak tegenstrijdige informatie. Soms spreekt men van 11 watt snelle start, soms over veel meer.

Iemand een duidelijk ondubbelzinnig antwoord ?

En wat is het juiste energieverbruik van een TV box TIJDENS GEBRUIK ? Ik las in het vorige topic 56 Watt, dik lijkt mij toch vrij veel, met name quasi het dubbele van de laatste generatie Digicorders.

0 Likes
2 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1672
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Energie verbruik TV box

@Dume 

  • Snelle start: je TV-box start sneller op (ongeveer 5 seconden). Dit zorgt voor meer energieverbruik (11 W).
  • Normale start: je TV-box start normaal op (ongeveer 10 seconden). Dit zorgt voor meer energieverbruik (9 W).
  • Eco-start: je Telenet TV-box verbruikt minder energie. Je TV-box doet er ongeveer 20 seconden over om op te starten. Door de energiebesparing kan je je TV-box niet bedienen met de Telenet TV-app (0,3 W).

  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dume
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Energie verbruik TV box

@kristofDW 

dat had ik dus ook al gevonden op de site van Telenet. Maar daarmee heb ik nog geen antwoord ivm het verbruik in operationele toestand.

0 Likes