Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Energie verbruik tv box

Al enkele dagen lig ik te dubben over het verbruik van de tv box tegenover de digicorder ( die stond niet op de energie zuinigste stand) maar nu zou de tv box veel meer verbruiken als hij niet gebruikt word, ik weet dat de tv box een eco stand heeft, maar omdat er dikwijls opstart problemen zijn blijf ik er voorlopig af, ik ging er van uit geen harde schijf minder verbruik maar dat blijkt niet te kloppen.

heeft iemand een duidelijke vergelijking ? in de winter staat mijn tv zeker 8 uur op, play enz gebruik ik niet ook de apps niet, dus ik zou hem in de toekomst gerust op eco kunnen zetten als alle problemen zijn opgelost, het is voor nu dat ik me zorgen maak, en ook wanneer hij gebruikt word gebruikt hij dan ook meer tegenover de digicorder.

0 Likes
16 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Energie verbruik tv box

@EcoFan je kan zelf uw box uittrekken uit het stopcontact omdat de opnames op de cloud gebeuren 😉 

bv als je een week op reis vertrekt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Energie verbruik tv box

@EcoFan 

De digicorder mag ook in eco stand staan (of hoe die stand genoemd wordt). De digicorder ontwaakt enkele minuten voor de opname moet beginnen en dommelt na de opname (ongeveer 20 min later) weer in.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.