Beantwoorden
Petervdq
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar?

Favoriete zenders nieuwe tv box

Iemand al gezien wanneer het ‘zappen tussen favoriete zenders’ is ingeschakeld.en men dan op het cijfer nul drukt op de afstandsbediening  de functie ‘zappen tussen favoriete zenders’  word uitgeschakeld?

mvg

Tags (1)
13 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Favoriete zenders nieuwe tv box

is al een paar keer gemeld 😉 die favorieten zender lijst werkt nog niet perfect, je mag niet zappen naar een zender die niet in de lijst staat want dan ben je er uit en de EPG klopt ook nog niet met de gekozen zenders in je favorieten lijst.

zijn dingen waar ze nog mee bezig zijn bij telenet maar waar ze geen periode op kan zetten waneer dit perfect werkt.

gewoon afwachten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Favoriete zenders nieuwe tv box

@Master-Magic @Petervdq daarom heb ik al mijn zenders favoriet gemaakt en gesorteeerd, ik heb er geen last meer mee. zelfs met de tv box terug te zetten naar fabriekinstelingen, zijn mijn favorieten gebleven zoals ze waren.

Jos

0 Likes
Patje1452
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

Favoriete zenders nieuwe tv box

@PetervdqYep inderdaad aangezet en op gewone post op 0 gaat de favorieten uit.

alleen heb ik precies den indruk dat dit soms op een of andere manier automatisch gaat 

Blieken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De 3 wijzen! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Favoriete zenders nieuwe tv box

Ik heb ook alle zenders toegevoegd aan mijn favoriete lijst, maar van zodra ik overschakel naar de Radiozenders wordt het zappen tussen de favoriete zenders uitgeschakeld

0 Likes
Patje1452
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

Favoriete zenders nieuwe tv box

Bij mij springen deze om de zoveel dagen ook automatisch uit zonder op 0 te duwen

0 Likes
JorisVandoren
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Netjes! It's your fifth party! Primeur!

Favoriete zenders nieuwe tv box

Hallo,  Ja.  Ik dacht dat de tv box om een of andere reden regelmatig deze setting uitschakelde ( of verloor) .

Neen dus. De tv box schakelt de setting  "zappen tussen favoriete zenders" systematisch uit als je naar kanaal 0 zapt.

Kan dit worden uitgeschakeld?

 

mvg

 

Joris

0 Likes
Patje1452
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

Favoriete zenders nieuwe tv box

Volgens mij niet.

Wajt jewel kan doen is alles favoriet maken dan sorteren is natuurlijk niet ee bedoeling maar tijdelijk misschien een oplossing, tot op heden werkt dit bij mij.

0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Favoriete zenders nieuwe tv box

Waarom kunnen ze het nu niet simpelweg terug als vroeger maken op de digicorders..Zenderlijst kunnen rangschikken (zonder favorietenlijst) en dat de EPG gewoon volgt.. Hoe simpel kan het zijn?

0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Favoriete zenders nieuwe tv box

Waarom zap je naar 0?
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Favoriete zenders nieuwe tv box

@marc1201 totaal nieuwe box en anders werkend dan de vorige box misschien 😉 andere opties.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Favoriete zenders nieuwe tv box

@Master-Magic Ja en? hoe moeilijk kan het zijn om in de nieuwe software dezelfde functies te schrijven? Een beetje goeie programeur mag daar toch niet teveel moeite mee hebben zou ik denken. TN had ons misschien van op voorhand eens kunnen vragen welke dingen die er weg mochten of welke zeker niet. Bijna iedereen zou zeggen om die zendergids te laten zoals het was.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Favoriete zenders nieuwe tv box

@marc1201 moest het zo simpel zijn, waarom is het na 6 maanden nog niet opgelost 😉 en zijn de radio zenders in een app te vinden, wat op de digicorder nog als tv zender gezien word en nog een aantal dingen die we kunnen benoemen die anders zijn.

denk dat sommige het te simpel zien en denken dat het simpel is om iets in te voegen in een totaal nieuwe box die ze ook nog moeten leren kennen en dan intern testen enz.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Favoriete zenders nieuwe tv box


@Master-Magic  schreef:

@marc1201 moest het zo simpel zijn, waarom is het na 6 maanden nog niet opgelost 😉 en zijn de radio zenders in een app te vinden, wat op de digicorder nog als tv zender gezien word en nog een aantal dingen die we kunnen benoemen die anders zijn.

denk dat sommige het te simpel zien en denken dat het simpel is om iets in te voegen in een totaal nieuwe box die ze ook nog moeten leren kennen en dan intern testen enz.


Telenet heeft van de radiozenders een app gemaakt. Dit was origineel niet zo. Dus er worden toch wel vrij ingrijpende veranderingen doorgevoerd op de nieuwe tvbox.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes